دریافت اپلیکیشن

تالار شعله – مجله کوین تلگراف

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

اسکات ملکر میزبان این برنامه است پادکست The Wolf Of All Streets و نویسنده خبرنامه The Wolf Den.

اسکات ملکر که 904800 دنبال کننده توییتر او را با نام The Wolf Of All Streets می شناسند، می گوید: «اگر من در حال حاضر در مورد یک نوع سقف کوچک (کریپتو) توییت می کردم، قیمت احتمالاً حدود 50٪ تغییر می کرد.

ملکر می‌گوید که این مسئولیت را جدی می‌گیرد و توییت‌هایی را که ممکن است بر بازار تأثیر بگذارد به اشتراک نمی‌گذارد – اما این توییتر را می سازد “خیلی خسته کننده تر” از پایان او. در واقع، ملکر اعلام می‌کند که وقتی توییتر به 100000 فالوور رسید، دیگر سرگرم کننده نیست.

در آن زمان بود که من یک مرحله از رابطه عشق و نفرت واقعی با توییتر را پشت سر گذاشتم، زیرا در آن زمان بود که حدس می‌زنم 10 درصد از افرادی که به نظرات پاسخ می‌دهند در هر زمان معین ترول می‌کردند.»

تنها چیزی که واقعاً می توانید برای 900000 دنبال کننده پست کنید، «بیت کوین و نقل قول های الهام بخش» است زیرا «هر چیز دیگری» شما را در آب داغ فرو می برد.

توییت

پس از فارغ التحصیلی از پن ملکر در دانشگاه ایالتی با مدرک مردم‌شناسی در سال 1999، دست خود را در «میلیون‌ها» چیزهای دیگر امتحان کرد – بیشترین موفقیت را در دوره 20 ساله خود به عنوان دی‌جی پیدا کرد.

مدت کوتاهی پس از اتمام دانشگاه، او همچنین مجله خود را در فیلادلفیا به نام مجله 101 با تمرکز بر فرهنگ خیابانی و حال و هوای شهر راه اندازی کرد.

این مجله توجه یک مجله “بزرگ” به نام فرانک 151 را به خود جلب کرد که آن را به دست آورد و ملکر سردبیر هر دو شد.



در آن زمان، او این فرصت را داشت که در مهمانی‌های «دیوانه‌کننده» شرکت کند و با اعمال افسانه‌ای مانند قبیله وو تانگ و طرد شده‌ها دست و پا بزند.

صنعت موسیقی او را به این سمت سوق داد تجارت کریپتو را امتحان کنید در وهله اول.

او می‌گوید: «به‌تازگی به ارزهای دیجیتال نگاه کردم، زیرا گروهی از دی‌جی‌ها با آن معامله می‌کردند.

او برای اولین بار در سال 2016 تجارت را در صرافی جمینی آغاز کرد و خرید را به خاطر می آورد بیت کوین برای ارسال آن به یک صرافی دیگر، Bittrex، بنابراین او «می‌تواند اتریوم و ریپل را بخرد». او در لاف متواضعانه متواضعانه خاطرنشان می کند که ETH در آن زمان «زیر 20 دلار» بود.

او می‌گوید که به‌جای هدف‌های عالی‌تر، جذابیت اصلی، کسب پول نقد بود.

من واقعاً فقط تجارت می کردم و سعی می کردم برای حمایت از یک خانواده جدید پول به دست بیاورم. هیچ ربطی به بیت کوین یا طبقه دارایی نداشت.»

توییت

چه چیزی باعث شهرت توییتر شد؟

ملکر در ابتدا زمانی شروع به جمع آوری دنبال کنندگان کرد که «بازار را به خوبی معامله می کرد» و درباره آن در توییتر پست می گذاشت. در آن زمان، محتوای او “100٪ نمودارها و معاملات” بود.

توییت

با این حال، ملکر نمی خواست حسابش باشد بر اساس معاملات زیرا “بی ثبات” است.

بنابراین، او به سمت یک رویکرد جامع تر به محتوای خود در صنعت کریپتو رفت.

“خیلی دوست دارم به شما بگویم که استراتژی هایی وجود داشت که برای رشد حسابم در پیش گرفتم، اما همیشه این بود که هر کاری را که از انجام آن بیشتر لذت می بردم در هر زمان انجام می دادم.”

ملکر ارتباط مستقیمی بین رشد فالوورهای خود و عملکرد بازار کریپتو مشاهده کرده است.

در طول بازارهای گاوی قبلی، او هجوم جنون آمیز فالوورهای روزانه را تجربه کرده است.

او می‌گوید: «زمانی بود که در عرض دو ماه صد هزار (فالوور) پیدا می‌کردم.

ملکر قبلاً «به معنای واقعی کلمه به همه کسانی که در توییت‌های او نظر می‌دادند یا به او پیام می‌فرستادند پاسخ می‌داد، اما آن کشتی اکنون حرکت کرده است.

او می‌گوید: «این مانند یک کار تمام وقت است، و سپس به نقطه‌ای می‌رسی که به معنای واقعی کلمه دیگر نمی‌توانی همه DM‌های خود را باز کنی.

اما بهتر است از او به عنوان یک «اینفلوئنسر» یاد نکنید.

من از اصطلاح اینفلوئنسر متنفرم، زیرا از نظر من، من فقط یک دانشجوی کریپتو هستم، و این چیزی است که به آن علاقه دارم و می‌خواهم درباره آن بیشتر بیاموزم.»

همچنین بخوانید


امکانات

اصلاح‌شده «قاتل آلت‌کوین» اریک وال در ارسال پست و مقیاس‌پذیری اتریوم


امکانات

فرار از لس آنجلس: چرا قفل در سریلانکا برای موسس MyEtherWallet کار می کند

چه نوع محتوایی انجام می دهید؟

محتوای Melker حول محور اخبار رمزنگاری و به‌روز نگه داشتن مردم از آنچه در بازار اتفاق می‌افتد می‌چرخد.

او دوست دارد دیدگاه خود را در مورد آنچه مهم است، و “نوعی صدا و نه سیگنال” به اشتراک بگذارد.

«(محتوای من شامل) تمام درس‌هایی است که در استریم‌ها و پادکست‌هایم آموخته‌ام، اما می‌توانم بگویم که به طور کلی محتوای آموزشی/اطلاعاتی درباره این بازار است.»

ملکر با در نظر گرفتن تعداد فالوورهایی که در توییتر جمع کرده است، تاکید می کند که هر زمان که تصمیم می گیرد “توئیتی را منتشر کند” با آن مواجه می شود.

توییتر مانند فیلمی است که در آن یک نارنجک را در اتاقی پرتاب می‌کنید و از آنجا دور می‌شوید و یک انفجار بزرگ پشت سر شما رخ می‌دهد. ملکر می‌گوید که هر بار که توییتی می‌فرستم، این احساس را دارم.

توییت

گوشت گاو افراطی: گری جنسلر

ملکر از طرفداران کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیست صندلی گری جنسلر.

او اعتراف می‌کند که توییتر او پر از «توئیت‌های خشمگین علیه جنسلر» است.

او می‌گوید: «من به معنای واقعی کلمه به ترند #firegarygensler در توییتر کمک کردم.

توییت

او توضیح می‌دهد که مشکل او با جنسلر، اقدامات نظارتی اخیر او است که به‌عنوان «اصلاح بیش از حد عظیم» شرکت‌های رمزنگاری را هدف قرار می‌دهد.

او معتقد است که این از احساس شرمندگی ناشی از این واقعیت است که گنسلر با سم بنکمن-فرید قبل از سقوط FTX و متوجه نشد که “او یک کلاهبردار بود.”

همچنین بخوانید


امکانات

Powers On… 5 پیشرفت حقوقی و نظارتی برتر رمزارزها در سال 2021


امکانات

Crypto PR: خوب، بد و نامرغوب

گوشت گاو تند: ZachXBT

ZachXBT، یک محقق زنجیره ای با نام مستعار، ملکر را متهم کرد که در سال 2021 سکه های چرندی را برای پیروانش پمپاژ و ریخته است. این زمان دردسرساز برای ملکر بود، که تهدید شد و هدف خشم سفید شد.

ملکر به شدت این ادعاها را رد کرد و اعلام کرد که از توئیت در مورد پروژه هایی با ارزش بازار کم خودداری می کند.

ملکر می‌گوید که نمی‌خواهد مخاطبانش ایده اشتباهی داشته باشند و ترجیح می‌دهد روی موضوعات آموزشی تمرکز کند. او تکرار می‌کند که به تجارت آلت‌کوین‌ها «شوق» داشت، اما می‌گوید با افزایش فالوورهایتان، عبور از مرزهای آنچه باید و نباید درباره آن صحبت کنید، دشوار است.

شما فقط یک روز با 900000 فالوور ظاهر نمی شوید و متوجه نمی شوید که درباره چه چیزی می توانید توییت کنید یا نمی توانید.

توییت

پیش بینی قیمت؟

ملکر می‌گوید: «هیچ چیز شما را احمق‌تر از پیش‌بینی قیمت نمی‌کند». او باید بداند، با توجه به او خوش بینانه است در پیش بینی اتریوم نوسان کنید در سال 2021 به پنج رقم خواهد رسید.

با این حال، او نسبت به بیت کوین که در روند صعودی بعدی شش رقمی می شود، صعودی است.

او می گوید: “من فکر می کنم چرخه بعدی بین 100 (هزار) تا 250 (هزار) باشد.”

اما ملکر معتقد است که پس از آن، بازار قبل از رسیدن به نیم میلیون، شاهد افت شدید دیگری خواهد بود.

سپس ما به 60 (هزار) کاهش می‌دهیم و این برای همیشه کسل‌کننده است. سپس، مانند این که این چرخه های چهار ساله را ادامه دهیم، به نیم میلیون می رسیم.

با این حال، ملکر نمی خواهد “در جهانی زندگی کند که بیت کوین یک میلیون دلار است.”

ملکر می گوید: «هر چه سریعتر اتفاق بیفتد، جهان بدتر است.

زیرا اگر بیت کوین به یک میلیون دلار برسد. این بدان معناست که همه چیز دیگر منفجر شده است، از جمله دلار ایالات متحده، و ما در آینده ای دیستوپیایی دیوانه مکس زندگی می کنیم.

او با اشاره به فیلم 2015 توضیح می‌دهد: «جایی که من و تو آن آدم‌هایی هستیم که چهره‌ای ندارند که به شهر گاز می‌روند و با دشمنان می‌جنگند». مکس دیوانه: جاده خشم.

اما شاید در یکی دو دهه.

او می‌افزاید: «من می‌خواهم بیت‌کوین را در 20 سال آینده با یک چرخه معقول به قیمت یک میلیون دلار ببینم».

سیاران لیون

سیاران لیون (Ciaran Lyons) یک روزنامه نگار استرالیایی در زمینه رمزنگاری است. او همچنین یک کمدین استندآپ است و مجری رادیو و تلویزیون در Triple J، SBS و The Project بوده است.



[ad_2]

منبع خبر و ادامه خبر

29ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب