دریافت اپلیکیشن

درخواست تجدید نظر SEC بعید به نظر می رسد زیرا آژانس از سردرگمی فعلی سود می برد – مدیر عامل Haun Ventures

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

یک دادستان فدرال سابق که مدیر اجرایی یک صندوق سرمایه گذاری مخاطره‌آمیز متمرکز بر رمزارز شده بود، تعجب می‌کرد اگر تنظیم‌کننده اوراق بهادار ایالات متحده فوراً درخواست تجدیدنظر کند. شکست جزئی در نبرد خود در برابر ریپلوی گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار در حال حاضر از عدم شفافیت قانونی سود می برد.

در 13 ژوئیه، قاضی آنالیسا تورس یک قضاوت خلاصه جزئی صادر کرد به نفع آزمایشگاه ریپل در مورد وضعیت XRP به عنوان یک امنیت. در آن زمان، چند مفسر هشدار دادند که یک درخواست تجدید نظر از SEC یک احتمال خواهد بود.

با این حال، کیتی هاون، مدیر عامل Haun Ventures، در یک موضوع توییتر در 15 جولای توضیح داد که رگولاتور اوراق بهادار احتمالاً ساکت خواهد ماند زیرا از “سرگردانی فعلی” سود می برد و از دست دادن درخواست تجدید نظر می تواند اقدامات اجرایی آتی آن را به خطر بیندازد.

هاون گفت: «هر چیزی ممکن است، اما درخواست تجدیدنظر فوری بعید به نظر می رسد، هم به این دلیل که آژانس باید از دادگاه بخواهد که این تصمیم را از بخشی که به دادگاه می رود تقسیم کند و هم به این دلیل که من شک دارم که SEC واقعاً شفافیت قانونی می خواهد».

«کمیسیون از سردرگمی کنونی سود می برد و از دست دادن این موضوعات در دادگاه تجدید نظر کل برنامه اجرایی آن را به خطر می اندازد. بنابراین اگر کمیسیون SEC اکنون بخواهد درخواست تجدید نظر کند، تعجب خواهم کرد.

هاون آخرین مفسری است که این دیدگاه را به اشتراک گذاشته است.

در 15 ژوئیه، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple Labs نیز معتقد است که ممکن است “سالها طول بکشد” تا SEC درخواست تجدیدنظر می دهد. او افزود که درخواست تجدیدنظر توسط SEC تنها تصمیم قاضی تورس را که XRP یک امنیت نیست، تقویت می کند.

جرمی هوگان، وکیل آمریکایی و مفسر ریپل، در ویدئویی که در همان روز در یوتیوب منتشر شد، گفت که او معتقد است SEC پس از پایان محاکمه بین SEC و Ripple که برای اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است، درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

SEC در حال حاضر از صرافی‌های ارز دیجیتال Binance و Coinbase به دلیل نقض ادعایی شکایت کرده است قوانین اوراق بهادار. برخی بر این باورند که حکم اخیر پرونده ریپل، اگرچه یک سابقه الزام آور نیست، می تواند بر نتیجه پرونده ها تأثیر بگذارد.

مربوط: یکی از مقامات سابق SEC می گوید تصمیم ریپل از جنبه های مختلف مشکل ساز است

در همین حال، بسیاری از مفسران و قانونگذاران کریپتو از کنگره خواسته اند تا با توجه به حکم اخیر، اقدامات لازم را انجام دهد و شفافیت قانونی را به کریپتو بدهد.

برایان کوینتز، کمیسر سابق کمیسیون معاملات آتی کالا که اکنون رئیس سیاست صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز ارز دیجیتال a16z است، اظهار داشت حکم اخیر دادگاه ریپل “تنها منجر به عدم اطمینان بیشتر برای کارآفرینان و سازندگان می شود.”

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس این حکم را گفت بر نیاز فوری تاکید می کند برای کنگره برای ایجاد یک چارچوب نظارتی واضح و جامع برای صنعت ارزهای دیجیتال.

این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید برای حفظ این لحظه در تاریخ و نشان دادن حمایت خود از روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری.

مجله: مقررات رمزنگاری: آیا رئیس SEC گری جنسلر حرف آخر را می‌زند؟