دریافت اپلیکیشن

فروشگاه Google Play به طور رسمی به بازی‌های NFT اجازه می‌دهد، اما بدون قمار: خبرنامه Nifty، 12 تا 18 ژوئیه

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

در خبرنامه این هفته، گوگل پلی رسما اجازه داده است توکن غیرقابل تعویض (NFT) بازی های موجود در فروشگاه آن – با برخی محدودیت ها. شرکت NFT Dapper Labs دور سوم اخراج‌های خود را تکمیل کرده است و یک استارت‌آپ بازی بلاک چین قابلیت بازپرداخت خودکار را برای خریدهای NFT فعال کرده است. در اخبار دیگر، بازی مبتنی بر بلاک چین را که شروع به افزایش حجم تراکنش های روزانه در شبکه Sui کرده است، بررسی کنید، و نیفتی نیوز این هفته را فراموش نکنید که شامل آموزش کارکنان بانک آمریکا در متاورس است.

فروشگاه Google Play به طور رسمی به بازی‌های NFT اجازه می‌دهد، اما بازی‌های قمار را نه

Google Play Store اخیراً سیاست‌های محتوای مبتنی بر بلاک چین را منتشر کرده است، از جمله اجازه دادن به بازی‌های NFT. این شرکت اعلام کرد که سیاست‌های جدید برای «باز کردن راه‌های جدید برای تبادل محتوای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین» در برنامه‌ها و بازی‌ها طراحی شده‌اند.

علیرغم اینکه برای NFT ها و محتوای بازی های بلاک چین باز است، این شرکت همچنین تصریح کرد که توسعه دهندگان باید این ویژگی را به وضوح در توضیحات بازی خود بیان کنند. قمار نیز مجاز نیست.

به خواندن ادامه دهید

Dapper Labs در بحبوحه رکود NFT، سومین دور کاهش را در 9 ماه انجام می دهد

شرکت NFT Dapper Labs دور دیگری از اخراج کارکنان خود را اعلام کرد و 51 کارمند دیگر را از تیم خود اخراج کرد. به گفته این شرکت، این تصمیم برای ناب و کارآمد نگه داشتن شرکت ضروری بود.

اخراج اخیر سومین باری است که این شرکت کارکنان خود را در کمتر از یک سال اخراج می کند. در نوامبر 2022، این شرکت 22 درصد از کارکنان خود را کاهش داد. این شرکت همچنین در فوریه 2023 کارکنان خود را 20 درصد کاهش داد.

به خواندن ادامه دهید

پلت فرم بازی بلاک چین برنامه NFT قابل بازپرداخت ایجاد می کند

استارت آپ بازی بلاک چین Spielworks و پلتفرم Web3 Mycelium Network برای ایجاد یک پروژه NFT که امکان بازپرداخت خودکار برای خریدهای NFT را فراهم می کند، شریک شده اند. از طریق یک قرارداد هوشمند، هر کسی که خواهان بازپرداخت است، فقط باید یک دکمه را کلیک کند و NFT ها را با مجموعه ای از وجوه مبادله کند.

کاربرانی که NFT ها را به دست می آورند نیز مجاز خواهند بود از آن ها در یک بازی بلاک چین استفاده کنند و به بازیکنان افت مواد و همچنین قدرت ماینینگ بدهند.

به خواندن ادامه دهید

یک بازی کاشی ساده در حال پخش txs روزانه در Sui Network — پلت فرم داده است

Sui 8192، یک بازی کشویی کاشی روی زنجیره، باعث افزایش شدید تراکنش های روزانه در شبکه Sui شده است. طبق یک پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای، این بازی از نظر تراکنش های روزانه حتی از Solana نیز پیشی گرفته است.

یک شی جدید در هر نمونه از بازی ضرب می شود. این فرآیند شبیه به ضرب NFT است. علاوه بر این، هر حرکت در بازی به عنوان یک تراکنش ثبت می شود و نیاز به گاز دارد.

به خواندن ادامه دهید

نیفتی نیوز: سرقت های بانک متاورس، ترامپ NFT بیز ارزهای دیجیتال را به پول نقد و موارد دیگر ترجیح می دهد

بانک آمریکا در حال استفاده از فناوری متاورز واقعیت مجازی و هوش مصنوعی برای آموزش کارکنان خود برای رسیدگی به سرقت های بانکی یا مشتریان عصبانی است. در همین حال، تجارت NFT دونالد ترامپ وجوه خود را در اتریوم نگه می‌دارد، با افشای اطلاعاتی که هیچ چیزی در حساب بانکی آن نشان نمی‌دهد.

به خواندن ادامه دهید

COINTELEGRAP’S را بررسی کنید NFT STEEZ پادکست

از خواندن این خلاصه از قابل توجه ترین تحولات هفته در فضای NFT سپاسگزاریم. چهارشنبه آینده برای گزارش‌ها و بینش‌های بیشتر در مورد این فضای در حال تحول دوباره بیایید.

[ad_2]

منبع خبر و ادامه خبر

29ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب