دریافت اپلیکیشن

قانون ایالات متحده از مؤسسات محافظت می کند و سرمایه گذاران خرد را افشا می کند – نماینده تورس

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

در 13 ژوئیه 2023، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده آنالیسا تورس حکم داد که XRP ریپل (XRP) نشانه نباید امنیت تلقی شود زمانی که در صرافی های دارایی دیجیتال خرده فروشی فروخته می شود.

استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، به کوین تلگراف گفت که حکم هفته گذشته به وضوح نشان می دهد که نظریه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر اینکه یک توکن می تواند یک قرارداد سرمایه گذاری و بنابراین یک اوراق بهادار باشد، دیگر در قانون پشتیبانی نمی شود.

او درباره این حکم گفت: «این نه تنها یک برد بزرگ برای ریپل است، بلکه یک برد برای تمام ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است. SEC دیگر نمی تواند رکورد خود را در رمزارزها، که تا به حال، به طور کلی، تسویه حساب با بازیکنانی بود که منابع لازم برای مقابله با آن را نداشتند، تبلیغ کند.

در حالی که ممکن است چنین باشد، ریچی تورس، نماینده نیویورک، به کوین تلگراف گفت که تصمیم ریپل نشان دهنده یک طنز بی رحمانه در قانون اوراق بهادار است. او گفت:

“این از سرمایه گذاران نهادی محافظت می کند در حالی که مشتریان خرده فروشی را در معرض دید قرار می دهد، حتی اگر دومی احتمالاً به محافظت بیشتری نسبت به اولی نیاز دارد. برای من، فقدان حمایت از سرمایه‌گذاران خرد، بر ضرورت شدید تصویب لایحه ساختار بازار برای حمایت از مصرف‌کننده عادی آمریکایی تأکید می‌کند.»

تورس در مورد این اظهارات توضیح داد و در مورد برنامه خود برای کمک به اطمینان از عبور a لایحه ساختار بازار کریپتوو حمایت او از فناوری بلاک چین و نوآوری ارزهای دیجیتال.

کوین تلگراف: لطفاً معنای حکم اخیر دادگاه XRP را توضیح دهید؟

تورس: تصمیم منطقه جنوبی نیویورک دو تمایز اساسی دارد. ابتدا، بین اوراق بهادار و دارایی‌هایی که بخشی از قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند، تمایزی قائل می‌شوند که تحت آزمون هاوی به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط هستند. این تصمیم آنچه را که من به عنوان «قانون تورس» توصیف می‌کنم، تعیین می‌کند، که بر این باور است که دارایی‌های دیجیتال به خودی خود اوراق بهاداری نیستند که بتوان آن‌ها را به عنوان قراردادهای سرمایه‌گذاری فروخت که به عنوان اوراق بهادار تحت آزمون هاوی واجد شرایط هستند.

ثانیاً، بین خریداران نهادی و خریداران خرده‌فروشی تمایز قائل می‌شود. اگر شما یک خریدار نهادی هستید که یک توکن رمزنگاری را مستقیماً از یک صادرکننده یا مروج خریداری می‌کنید، آن تراکنش یک پیشنهاد امنیتی است. اما، اگر مشتری خرده فروشی هستید که یک توکن رمزنگاری را در یک صرافی خریداری می کنید، آن تراکنش با قرارداد سرمایه گذاری متفاوت است و خارج از محدوده قانون اوراق بهادار است.

CT: شما اشاره کردید که فقدان حمایت از سرمایه گذاران خرد بر ضرورت شدید تصویب لایحه ساختار بازار برای حمایت از مصرف کننده عادی آمریکایی تأکید می کند. لطفا توضیح بده. لطفا توضیح بدهید. لطفا توضیح دهید.

RT: کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا در حال حاضر در حال بررسی دو لایحه است. یکی در مورد استیبل کوین است، و دیگری است در مورد ساختار بازار. ترکیبی از تصمیم ریپل و لایحه ساختار بازار، یک چارچوب دقیق و در عین حال قابل اجرا برای تنظیم دارایی های دیجیتال ایجاد می کند.

تصمیم ریپل از صنعت کریپتو در برابر اقدامات اجرایی خودسرانه و از رویه اجرای مقررات توسط گری جنسلر محافظت می‌کند، اما لایحه ساختار بازار کریپتو از سرمایه‌گذاران خرده‌فروش در برابر بازیگران بد محافظت می‌کند.

CT: برای اطمینان از تصویب لایحه ساختار بازار کریپتو چه می‌کنید؟

RT: من به طور فعال در حال مذاکره با جمهوریخواهان در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان بوده ام تا لایحه ساختار بازار کریپتو را درست کنم. هیچ جایگزینی برای قانون گذاری وجود ندارد و استراتژی گری جنسلر برای مقررات، مشتریان خرده فروشی را در معرض خطر قرار داده است.

با این حال، من فکر می‌کنم که هم کنگره و هم SEC باید تلاش کنند تا نسبت به ارزهای دیجیتال بی‌طرف باشند. نقش سیاست گذاران تعیین سودمندی فناوری بلاک چین برای جامعه نیست. در عوض، نقش ما ایجاد چارچوبی برای تنظیم دارایی های دیجیتال و حمایت از سرمایه گذاران و مصرف کنندگان است. این وظیفه ما بدون توجه به احساسات شخصی در مورد سودمندی رمزنگاری است.

CT: نظر شما در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین چیست؟

RT: من شخصاً معتقدم که فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال پتانسیل ایجاد یک سیستم پرداخت بهتر، ارزان‌تر و سریع‌تر را دارند، در حالی که لایه جدیدی از اینترنت را که معمولاً به عنوان Web3 شناخته می‌شود، فعال می‌کنند. اما برای اینکه کریپتو و بلاک چین شانس موفقیت در مبارزه داشته باشند، یک چارچوب نظارتی و وضوح لازم است. وضوح سنگ بنای انطباق است.

سی تی: فکر نهایی؟

RT: حتی پس از پرونده ریپل، وضعیت موجود غیرقابل قبول است زیرا مشتریان خرده فروشی در معرض دید قرار می گیرند. بنابراین، من دو هدف دارم. اولین هدف محافظت از نوآوران رمزارز در برابر اعمال مقررات است که تصمیم ریپل آن را انجام می دهد. هدف دوم و مهمتر از همه، حفاظت از مشتریان خرده فروشی است. در اینجاست که اکنون نیاز به قانون گذاری مطرح می شود.