دریافت اپلیکیشن

قیمت XRP می تواند تا سپتامبر 40٪ کاهش یابد – تجزیه و تحلیل فراکتال

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

درصد سود دو رقمی برای XRP (XRP) ممکن است این ماه به نقطه پایان رسیده باشد که منعکس کننده روندها در سایر نقاط بازار ارزهای دیجیتال است.

این به دنبال سرخوشی اطراف است برد جزئی ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، که منجر به تقاضای صعودی تا سقف 15 دلار در ماه های آینده می شود.

با این وجود، تجزیه و تحلیل فراکتال الگوهای اخیر کندل و حرکت قیمت XRP نشان می‌دهد که اصلاح شدید بازار خارج از جدول نیست، به خصوص اگر تاریخ تکرار شود.

فراکتال قیمت XRP قبل از کاهش 65 درصدی

قابل توجه است که برخی سیگنال‌های بازار XRP قبل از کاهش 65 درصدی قیمت در سه ماهه دوم 2021 بوده است. این سیگنال‌ها اکنون دوباره چشمک می‌زنند، یعنی مقاومت خط روند نزولی چند ساله و “خرید بیش از حد” شاخص قدرت نسبی (RSI)، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت هفتگی XRP/USD. منبع: TradingView

مقاومت خط روند نزولی (که در نمودار بالا به عنوان “مقاومت خط روند بالایی” مشخص شده است) از ژانویه 2018 صعود XRP را محدود کرده است. این سقف قیمت توسط مقاومت افقی خط روند (بنفش) نزدیک به 0.93 دلار کمک می کند.

به طور کلی، تلاقی مقاومت، همراه با RSI بیش از حد خرید، اکنون خطرات XRP را برای اصلاح بازار افزایش می دهد. در این مورد، قیمت XRP احتمالاً تا سپتامبر به سمت حمایت خط روند پایین‌تر نزدیک به 0.52 دلار سقوط می‌کند که تقریباً 40 درصد از سطوح قیمت فعلی کاهش می‌یابد.

مربوط: رئیس Gensler می گوید که واکنش SEC به تصمیم ریپل متفاوت است و هنوز در حال بررسی است

جالب توجه است که هدف نزولی به میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای XRP (EMA 50 هفته ای؛ موج قرمز) نزدیک تر به نظر می رسد که احتمال جهش در این سطح را افزایش می دهد. علاوه بر این، حمایت موج در طول کاهش قیمت در سه ماهه دوم سال 2021، سطح پایین محلی بود.

از 20 ژوئیه، قیمت XRP 70 درصد نسبت به امروز افزایش یافته است، که از بازار گسترده تر کریپتو که تنها 5 درصد در همان دوره رشد داشته است، بهتر عمل کرده است.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.