دریافت اپلیکیشن

لایحه جدید DeFi دارای “تعهدات غیرقابل اجرا” است

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین جورنال

  • شورای Crypto برای نوآوری می گوید لایحه جدید AML هیچ چارچوب قابل اجرا برای تامین مالی غیرقانونی در DeFi ارائه نمی دهد.
  • با توجه به اتحاد کریپتو، پیشنهادات این لایحه “در جهت مخالف” با رویکرد مناسب است.
  • CCI می گوید تعهدات قانونی برجسته شده در این لایحه “به طور خودسرانه بر عهده افراد گذاشته می شود”.

شورای کریپتو برای نوآوری اعلام کرده است که لایحه ای که در سنای ایالات متحده در مورد مبارزه با پولشویی و سایر فعالیت های مالی غیرقانونی در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) ارائه شده است، «نمی تواند یک چارچوب قابل اجرا ارائه کند».

این لایحه توسط سناتورهای جک رید (رود آیلند)، مایک راندز (داکوتای جنوبی)، مارک وارنر (ویرجینیا) و میت رامنی (یوتا) ارائه شد. پیشنهادات آن شامل اعمال تعهدات AML به پروتکل های DeFi و دستگاه های خودپرداز رمزنگاری است.

CoinJournal گزارش شده است روی جدید دیفای پیشنهادات لایحه اوایل امروز

تعهدات قانونی خودسرانه بر دوش افراد گذاشته می شود

CCI که نماینده گروهی از رهبران صنعت و بازیگران متعهد به پیشرفت صنعت کریپتو است، منتشر کرده است. بیانیه با اشاره به اینکه پیشنهادات لوایح، از جمله الزامات پیشنهادی با هدف حامیان و تسهیل کنندگان DeFi از یک “چارچوب قابل اجرا” کوتاهی می کند.

اگرچه این شورا اشاره می کند که تامین مالی غیرقانونی یک نگرانی مشروع امنیت ملی است، شورا تدوین کنندگان لایحه را به خاطر “در جهت مخالف” در رابطه با بخش DeFi مقصر می داند.

تامین مالی غیرقانونی یک نگرانی مشروع برای امنیت ملی است و در حالی که حجم آن در کریپتو در مقایسه با TradFi ناچیز است، استفاده از شفافیت و قابلیت برنامه‌ریزی ذاتی در سیستم‌های بلاک چین برای به دست آوردن اقدامات انطباق مناسب منحصر به فرد برای کریپتو ایده خوبی است. متأسفانه این لایحه برعکس است. تعهدات قانونی خودسرانه بر عهده افرادی می گذارد که هیچ راهی واقعی برای تأثیرگذاری بر پروتکل ها پس از استقرار ندارند و به طور کامل ویژگی های منحصر به فرد سیستم های مبتنی بر بلاک چین را در نظر نمی گیرند.شورا گفت.

یکی از موضوعاتی که CCI در این لایحه به آن اشاره می‌کند، تعهدی است که بر عهده «حامیان پروتکل دارایی دیجیتال» فرض شده است. طبق این صورت‌حساب، این هر شخصی است که بیش از ۲۵ میلیون دلار توکن مدیریت پروتکل DeFi را در اختیار داشته باشد یا ۲۵ میلیون دلار یا بیشتر در توسعه پروتکل سرمایه‌گذاری کرده باشد.

همچنین تعهداتی را برای به اصطلاح «تسهیل‌کننده‌های تراکنش دارایی‌های دیجیتال» قائل می‌شود، که هر شخصی است که کنترل پروتکل را در اختیار دارد یا به برنامه‌ای دسترسی پیدا می‌کند که تراکنش‌ها را در پروتکل رمزنگاری مذکور تسهیل می‌کند.

شورا می‌گوید این پیشنهادها نه تنها «عجیب» هستند، بلکه با توجه به تعریف «تسهیل‌کننده» مبهم هستند. بیش از آن، این گروه می‌گوید این لایحه حاوی «تعهدات غیرقابل اجرا» است و «هیچ راهنمایی واقعی» ارائه نمی‌کند.

این پیشنهاد هیچ راهنمایی واقعی در مورد روش های فنی برای پروتکل های غیرمتمرکز برای مطابقت با الزامات گزارش BSA ارائه نمی دهد. جمع‌آوری اطلاعات شناسایی شخصی از چنین پروتکل‌هایی امکان‌پذیر نیست، و این لایحه نه به این پیچیدگی فنی می‌پردازد و نه راه‌حل‌هایی برای نحوه رسیدگی به این محدودیت ارائه می‌کند.” شورای رمزارز خاطرنشان کرد.

به عنوان بخشی از ورودی خود در مورد موضوع مقررات DeFi، CCI می‌گوید که با کارشناسان صنعت، قانون‌گذاران در ایالات متحده و سایر نقاط برای پیش‌نویسی چارچوبی برای موارد مناسب همکاری می‌کند. مقررات از بخش

ما در حال رایزنی با کارشناسان و رگولاتورهای صنعت در ایالات متحده و سایر حوزه‌های قضایی پیشرو هستیم تا رویکردی از نظر فن‌آوری مناسب برای کاهش مالی غیرقانونی در DeFi ایجاد کنیم.در بخشی از این بیانیه آمده است.

در حالی که بیانیه قوی آن نشان می دهد که چه چیزی با این لایحه درست نیست، CCI اذعان می کند که هنوز در مراحل اولیه است و نویسندگان آن آماده گفتگو در مورد بهترین راه رو به جلو هستند. انتظار این است که این لایحه شاهد “ویرایش های فراوان” در آینده باشد.



[ad_2]

Source link

29ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب