دریافت اپلیکیشن

ماینرهای بیت کوین با فروش های اخیر پوشش ریسک می دهند: گزارش Bitfinex

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

بیت کوین (بیت کوینبر اساس گزارش بازار Bitfinex، شرکت‌های استخراج از استراتژی‌های تمسخر با تخلیه بیت‌کوین به صرافی‌ها استفاده می‌کنند.

آخرین خبرنامه پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال به طور طولانی به بخش استخراج بیت کوین می پردازد و یک موضوع را برجسته می کند. افزایش اخیر در ماینرهایی که حجم زیادی را می فروشند BTC به صرافی ها. این منجر به افزایش متناظر در ارزش سهام در شرکت‌های استخراج بیت کوین شده است، زیرا علاقه سازمانی به BTC در سال 2023 افزایش می‌یابد.

این گزارش خاطرنشان می کند که پولین بیشترین مقدار بیت کوین فروخته شده به بازار را در هفته های اخیر به خود اختصاص داده است. تحلیلگران Bitfinex همچنین خاطرنشان می کنند که دشواری استخراج بیت کوین اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است که آن را به عنوان شاخصی از “قوی و اطمینان ماینر” می نامد.

ماینرها به وضوح نسبت به بیت کوین صعودی هستند، زیرا منابع بیشتری را به ماینینگ اختصاص می دهند و از این رو مشکل استخراج را ایجاد می کنند، اما موقعیت خود را محافظت می کنند، بنابراین بیت کوین بیشتری به صرافی ها ارسال می شود.

این گزارش در ادامه حاکی از آن است که ماینرها در حال پوشش ریسک در مبادلات مشتقه هستند و 70000 بیت کوین در حجم تجمعی 30 روزه در هفته اول ژوئیه 2023 منتقل شده است.

مربوط: ماینرهای بیت کوین در سه ماهه دوم 184 میلیون دلار کارمزد دریافت کردند که از کل سال 2022 پیشی گرفت

در حالی که ماینرها از لحاظ تاریخی بیت کوین را به صرافی ها با استفاده از مشتقات به عنوان پوششی برای موقعیت های بزرگ انتقال می دهند، این گزارش حجم بالا را غیرمشخص می کند:

انتقال به مبادلات در این مقیاس بسیار نادر است و به طور بالقوه رفتار ماینرهای جدید را به نمایش می گذارد.

Bitfinex همچنین به داده‌های Glassnode اشاره کرد که نشان می‌دهد Poolin مسئول بخش بزرگی از این فعالیت بوده است و استخر ماینینگ BTC را به Binance تخلیه می‌کند.

تحلیلگران خاطرنشان می کنند که چندین دلیل قابل قبول می تواند در پس رفتار اخیر ماینینگ باشد. این می تواند شامل فعالیت های پوشش ریسک در بازار مشتقه، انجام سفارشات خارج از بورس یا انتقال وجوه از طریق مبادلات به دلایل دیگر باشد.

دشواری استخراج بیت کوین و قیمت بازار مربوطه. منبع: Blockchain.com

افزایش سختی استخراج همچنین نشان دهنده اضافه شدن قدرت استخراج جدید به شبکه بیت کوین است. تحلیلگران پیشنهاد می کنند که این به عنوان نشانه ای از افزایش سلامت شبکه و همچنین افزایش اعتماد به سود ماینینگ، یا با افزایش قیمت بیت کوین یا بهبود سخت افزار دیده می شود.

بنابراین، ماینرها در موقعیت عجیبی قرار دارند که در آن با نزدیک شدن به نصف اینچ بیت کوین، به سرعت پتانسیل استخراج خود را افزایش می دهند و در عین حال به طور همزمان از قرار گرفتن در معرض خود تا حدی بالاتر و محتاطانه تر از چرخه های قبلی محافظت می کنند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که حرکات بیت‌کوین روی زنجیره منعکس‌کننده انتقال عرضه از دارندگان بلندمدت به دارندگان کوتاه‌مدت است. گفته می شود که این رفتار سرمایه گذار معمولاً در شرایط بازار صعودی دیده می شود، زیرا معامله گران بازار جدید به دنبال سودهای سریع هستند در حالی که دارندگان بلندمدت از افزایش قیمت ها سرمایه گذاری می کنند.

کوین تلگراف با تعداد انگشت شماری از شرکت ها و استخرهای ماینینگ تماس گرفته است تا علت افزایش خروج بیت کوین از ماینرها را در ماه گذشته مشخص کند. همانطور که اخیرا گزارش شده است، معدنچیان بیش از 128 میلیون دلار ارسال کرد در درآمد صرافی ها در پایان ژوئن 2023.

این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید برای حفظ این لحظه در تاریخ و نشان دادن حمایت خود از روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری.

مجله: بیت کوین در مسیر برخورد با وعده های «Net Zero» قرار دارد