دریافت اپلیکیشن

مک دونالد هنگ کنگ با Sandbox برای راه اندازی اولین تجربه Metaverse، McNuggets Land شریک می شود.

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از بلاکچین نیوز

مک دونالد هنگ کنگ دارد تیم شده است با The Sandbox، یک پلتفرم بازی مجازی غیرمتمرکز متعلق به برندهای Animoca، برای ایجاد اولین پلتفرم تجربه Web3. این همکاری منجر به راه‌اندازی «مک ناگتس لند» شد، یک تجربه بازی متاورس منحصر به فرد که به مناسبت چهلمین سالگرد مک ناگتس است.

کاربران این بازی که در 20 ژوئیه 2023 منتشر شد، ممکن است با انواع شخصیت های بازی الهام گرفته از مک ناگتس ارتباط برقرار کنند. کاربران می توانند تجربیات خود را در بازی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این بازی همچنین شامل یک گالری هنری مجازی است که در آن کاربران می توانند تاریخچه 40 ساله McNuggets را کشف کنند و یک بازی مجازی مک دونالد که در آن می توانند McNuggets را به مشتریان ارائه دهند.

شرکت کنندگان در تجربه McNuggets Land شانس برنده شدن انواع جوایز دیجیتالی و فیزیکی را دارند. اینها شامل سهم یک استخر جایزه به ارزش 100000 سکه SAND و یک جعبه هدیه مرموز است. شرکت کنندگان ثبت نام شده در هنگ کنگ همچنین می توانند 10000 کوپن مک ناگتس را به اشتراک بگذارند که ده برنده شانس برنده شدن جایزه نهایی “مک ناگت رایگان به مدت 365 روز” را دارند.

پلتفرم Sandbox که در حال آماده شدن برای سرعت بخشیدن به توسعه خود در سال 2023 است، بیش از 400 شریک از جمله برندهای بزرگ مانند Warner Music Group، Ubisoft و Adidas را جذب کرده است. هدف این پلتفرم ارائه ویژگی ها و ابزارهای خودنشر بیشتر برای شرکای برند و کاربران است.

از سال 1975، مک دونالد در هنگ کنگ فعالیت می کند، جایی که در حال حاضر بیش از 250 شعبه دارد.

Sandbox، از طرف دیگر، زیرمجموعه Animoca Brands است و با بسیاری از مالکیت‌ها و برندهای فکری جریان اصلی همکاری کرده است. در سال های اخیر به عنوان یک محرک مهم تقاضای املاک مجازی ظاهر شده است.

این مشارکت بین یک غول جهانی فست فود و یک پلتفرم پیشرو متاورس، روند رو به رشد مشاغل سنتی را که پتانسیل متاورس را برای تعامل با مشتریان خود به روش‌های نوآورانه بررسی می‌کنند، نشان می‌دهد.

منبع تصویر: Shutterstock

[ad_2]

Source link

30ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب