دریافت اپلیکیشن

نقشه راه پروژه یا قیمت رمز – کدام یک از همه مهمتر است؟

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

در آخرین قسمت از گفتگوهای بازار، مجری برنامه و رئیس بازارهای کوین تلگراف، ری سالموند، با سفیر پولکادوت و خالق محتوا KryptosChain برای بحث در مورد وضعیت کنونی بازار کریپتو نشست و گفتگو کرد. تغییرات در اکوسیستم پولکادوت.

طبق گفته‌های KryptosChain، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً آخرین گوشه بازار نزولی را دور می‌زند و در سراسر فضا، احساسات و جریان پول به طور پیوسته شروع به بهبود می‌کنند.

“به طور کلی، من فکر می کنم که احساسات بازار در حال حاضر مبتنی بر هیاهو است، اما امیدواریم که ما بتوانیم آن را با پذیرش سازمانی و از طریق تایید نهایی ETF بیت کوین تغییر دهیم.”

وی افزود: «به نظر من، من فکر می‌کنم نصف شدن بیت‌کوین در سال آینده به دلیل تاریخچه‌ای که دارد، محرک اصلی شروع یک بازار صعودی جدید خواهد بود و مردم عملکرد بازارها را بر اساس تاریخچه و روان‌شناسی پیرامون آن قرار می‌دهند. من فکر می کنم سال 2024، نزدیک به پایان – شاید تابستان یا شاید پاییز – زمانی است که ما شاهد فعالیت های بزرگی خواهیم بود.

هنگامی که از سرمایه گذاران پرسیده شد که آیا سرمایه گذاران باید به پروژه های مبتنی بر اهداف و آرزوهای تیم یا صرفاً قیمت توکن اعتقاد داشته باشند، کریپتوس چین پیشنهاد کرد:

از دیدگاه من این ترکیبی است، و از آن‌چه که در جامعه کریپتو می‌بینم، اکثریت مردم فقط به خاطر پول در آن هستند، و سپس عده‌ای هستند که به خاطر فناوری و پول در آن هستند، و تعداد بسیار کمی هستند، که عمدتاً توسعه‌دهندگان هستند، که فقط برای فناوری در آن هستند زیرا معتقدند که می‌تواند دنیا را تغییر دهد و Web3 اینجاست تا بماند. از دیدگاه من، به عنوان یک تولید کننده محتوا، هر دو مهم هستند. فناوری مهم است، اما اگر می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، باید از آن نیز چیزی درو کنید. من معتقدم مهم است که ببینیم چه کسانی بازارسازان پشت یک پروژه هستند.”

مربوط: قیمت را فراموش کنید! پولکادوت رمزگشایی 2023 می گوید بازارهای خرس برای ساخت و ساز هستند

یک تغییر به موقع برای پولکادوت در نظر گرفته شده است

با توجه به تحولات اخیر در اکوسیستم پولکادوت و دیدگاه های وی در مورد تغییرات، کریپتوس چین به طور کلی در مورد مسیر جدید پروژه مثبت و هیجان زده بود.

Polkadot به‌روزرسانی‌های فنی زیادی را برای تغییر همه چیز ارائه می‌کند تا اکوسیستم را واقعاً با هم سازگار کند، که یک نکته مثبت بزرگ است. ارتقاء بدون فورک و تغییرات در حراجی های پاراچین نیز رویدادهای آتی هستند که بسیار هیجان انگیز هستند.

برای شنیدن بیشتر در مورد بحث Ray و KryptosChain در Polkadot Decoded 2023، گوش دهید گفتگوهای بازار، منحصرا در جدید کانال YouTube Markets & Research Cointelegraph.

این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید برای حفظ این لحظه در تاریخ و نشان دادن حمایت خود از روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری.