دریافت اپلیکیشن

پروتکل نقدینگی DeFi، مجموعه ZkEVM Linea را که توسط Consensys توسعه یافته است اضافه می کند

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

در میان محبوبیت فزاینده راه حل مقیاس پذیر لایه 2 مبتنی بر دانش صفر (ZK)، پروتکل نقدینگی مالی غیرمتمرکز Symbiosis پشتیبانی از Linea، یک راه حل مقیاس پذیر مبتنی بر Consensys مبتنی بر zkEVM برای مبادلات زنجیره ای متقابل را اضافه کرده است.

Symbiosis در بیانیه‌ای اعلام کرد که Linea یک نوع جمع‌آوری zkEVM آماده برای توسعه‌دهندگان است، به این معنی که با اتریوم سازگار است و بنابراین به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا از بسیاری از زیرساخت‌های موجود برای ایجاد راه‌حل‌های مبتنی بر چند دارایی مجددا استفاده کنند. Linea شامل بیش از 100 پروتکل، ابزار توسعه‌دهنده و برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) است که آن را به یک ابزار مقیاس‌پذیر مفید برای توسعه‌دهندگان در اکوسیستم اتریوم تبدیل می‌کند.

Symbiosis Finance با راه حل نقدینگی استیبل کوین خود در مارس 2022 وارد جریان اصلی شد. از آن زمان ارائه دهنده نقدینگی زنجیره ای چندین راه حل مقیاس پذیر لایه 2 دیگر را ادغام کرده است.

در اوایل ماه آوریل، پروتکل zkSync یکپارچه، یک مجموعه zk دیگر که توسط Matter Labs توسعه یافته است. این ادغام به پروتکل کمک کرد تا مبادله های یک کلیک از اتریوم، Polygon، Avalanche، BNB Chain، Telos و دیگر بلاک چین ها را به zkSync و بازگشت ارائه کند. به غیر از zkSync، پروتکل نقدینگی زنجیره‌ای متقابل راه‌حل‌های محبوب L2، از جمله zkEVM، Optimism و Arbitrum Polygon را از آوریل اضافه کرده است.

کوین تلگراف با نیک اوراموف، یکی از بنیانگذاران سیمبیوسیس تماس گرفت تا از تجربه پروتکل با راه حل های L2 مطلع شود، چه چیزی آنها را وادار کرد Linea را انتخاب کنند و چگونه این راه حل در مقایسه با سایر L2 ها قرار دارد. Avramov به Cointelegraph گفت که Linea کاملاً با استراتژی پروتکل برای پشتیبانی از محبوب‌ترین L2 هماهنگ است و تصمیم برای ادغام آن بر اساس بازخورد جامعه و درخواست‌های شرکای مانند OpenOcean، OKX DEX و غیره است که از Symbiosis SDK/API استفاده می‌کنند.

Avramov در مورد ظهور ZK rollups به عنوان یک نیروی برجسته L2 صحبت کرد:

جمع‌آوری‌های zk دارای قابلیت‌های بهتری برای ورود کاربر به کاربر هستند، زیرا دامنه‌های جدیدی مانند Gamefi، Social و غیره را هدف قرار می‌دهند تا افراد بیشتری را بدون قربانی امنیتی درگیر کنند، زیرا بیشتر این دامنه‌های جدید به اتریوم + هزینه کمتری دارند.

او گفت که راه‌حل‌های Zk تکامل طبیعی جمع‌آوری‌ها هستند، و افزود: «من معتقدم در یک مقطع زمانی، مجموعه‌های خوش‌بینانه وجود ندارند.»

مربوط: ConsenSys zkEVM برای شبکه آزمایشی عمومی برای ارائه تسویه حساب های ایمن در اتریوم تنظیم شده است

Avramov خاطرنشان کرد که جمع‌آوری‌های zk راه‌حل‌های واقعی L2 هستند و پتانسیل حل معضل زنجیره متقابل/چند زنجیره را دارند، موضوعی که توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین در ژانویه 2022 مطرح شد.

Symbiosis گفت ادغام مجموعه‌های zk در حال حاضر به آن کمک کرده است تا 300 درصد ماهانه تراکنش خود را افزایش داده و حجم معاملات بین زنجیره‌ای را به بیش از 500 میلیون دلار افزایش دهد. این تامین کننده نقدینگی معتقد است با ادغام Linea، حجم مبادلات زنجیره ای متقابل می تواند در چند ماه آینده از میلیارد دلار فراتر رود.

این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید برای حفظ این لحظه در تاریخ و نشان دادن حمایت خود از روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری.

مجله: ممیزی های رمزنگاری و پاداش های باگ شکسته شده اند: در اینجا نحوه رفع آنها آورده شده است