دریافت اپلیکیشن

پیش‌بینی اندازه بازار هوش مصنوعی برای AltSignals (ASI) خوب است.

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین جورنال

انتظار می رود با افزایش تقاضا از سوی افراد و شرکت ها، بازار هوش مصنوعی (AI) در سال های آینده به رشد خود ادامه دهد. جدیدترین هوش گزارش در صنعت نشان داد که اندازه بازار در سال 2023 به 207 میلیارد دلار رسید و تا سال 2030 به تقریباً 2 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

بازار هوش مصنوعی در حال رشد است

با افزایش تقاضا در سطح بین المللی، صنعت هوش مصنوعی به رشد خود ادامه خواهد داد. تحلیلگران بر این باورند که مدل های هوش مصنوعی همه صنایع را مختل می کند. به عنوان مثال، بازیگران و نویسندگان هالیوود در اعتراض به استفاده از مدل های هوش مصنوعی در کار خود دست به اعتصاب زده اند.

بسیاری از سازمان های خبری اکنون در حال پیاده سازی هوش مصنوعی در فعالیت های خود هستند. علاوه بر این، یک مدل هوش مصنوعی که به خوبی آموزش دیده است، اکنون می تواند بهتر از بسیاری افراد کار کند. از همه مهمتر، مدل های هوش مصنوعی احتمالا جایگزین بسیاری از تحلیلگران مالی خواهند شد. برخی از صندوق های پوشش ریسک با استفاده از این مدل ها موفقیت زیادی پیدا کرده اند.

در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر سرمایه‌گذاری هنگفتی روی هوش مصنوعی می‌کنند. مایکروسافت بیش از 10 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در ChatGPT هزینه کرد در حالی که گوگل پلتفرم مشابهی را راه اندازی کرده است. اپل همچنین رقیب ChatGPT خود را ساخته است و در حال آزمایش داخلی آن است.

علاوه بر این، ایلان ماسک xAI را راه اندازی کرده است، شرکتی که ابزارهای هوش مصنوعی می سازد. و انویدیا، بزرگترین شرکت نیمه هادی در جهان، در حال ساخت فناوری هایی است که صنعت هوش مصنوعی را تقویت می کند.

مشخص نیست صنعت هوش مصنوعی در آینده چه تاثیری بر جهان خواهد داشت. در حالی که برخی از تحلیلگران آن را منجر به از دست دادن شغل می‌دانند، برخی دیگر معتقدند که در بلندمدت باعث ایجاد شغل خواهد شد.

فروش توکن AltSignals ادامه دارد

در همین حال، سرمایه گذاران از سراسر جهان هنوز در حال سرمایه گذاری هستند سیگنال های Alt. فروش توکن اکنون در مرحله دوم خود بیش از 1.19 میلیون دلار افزایش یافته است. این بدان معناست که توسعه دهندگان بیش از 53 درصد از هدف 2.25 میلیون دلاری خود را فروخته اند. قیمت هر توکن ASI 0.01875 USDT است و در مرحله بعد قیمت 12.05 درصد افزایش خواهد یافت.

AltSignals یک شرکت خدمات مالی است که به دنبال گنجاندن هوش مصنوعی در فرآیندهای خود است. محصول موجود که از دقت بالایی برخوردار است و هزاران مشتری دارد، با هوش مصنوعی پیشرفته تری ارتقا خواهد یافت.

طبق گفته AltSignals کاغذ سفید، توسعه دهندگان از چندین فناوری پیشرفته مانند پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشینی برای پیش بینی استفاده خواهند کرد. این اکوسیستم با توکن ASI تغذیه خواهد شد.

به عنوان مثال، مشتریانی که توکن‌های ASI بیشتری دارند، ویژگی‌های بیشتری مانند ActualizeAI، AltScalpPro و تخفیف‌هایی روی همه محصولات هوش مصنوعی دریافت خواهند کرد. در آینده، آنها همچنین می توانند در مورد جزئیات کلیدی در اکوسیستم رای دهند. می توانید توکن AltSignals را خریداری کنید اینجا.

آیا خرید ASI امن است؟

سه دلیل اصلی وجود دارد که AltSignals چیز بزرگ بعدی در صنعت کریپتو خواهد بود. اولا، برخلاف میم کوین‌هایی که کاربردی ندارند، ASI کاربرد واقعی دارد زیرا اکوسیستم AltSignals را تقویت می‌کند.

دوم، AltSignals در صنایعی است که به سرعت در حال رشد هستند: امور مالی و هوش مصنوعی. امسال شاهد افزایش بیش از 500 درصدی سکه های هوش مصنوعی مانند SingularityNET و Fetch AI بوده ایم. در نهایت، AltSignals یک شرکت واقعی با هزاران مشتری و نظرات مثبت Trustpilot است.

با این حال، هنگام سرمایه گذاری در AltSignals و دیگر پیش فروش های توکن، باید محتاط باشید. یکی از راه های کاهش ریسک این است که اطمینان حاصل کنید که بخش کوچکی از سرمایه خود را در آن سرمایه گذاری می کنید.

[ad_2]

خواندن خبر به انگلیسی

30ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب