دریافت اپلیکیشن

پیش‌بینی قیمت کریپتو برای Arkham و AltSignals مبتنی بر هوش مصنوعی

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین جورنال

  • قیمت Arkham (ARKM) پس از فروش بایننس Launchpad به 0.89 دلار افزایش یافت.
  • توکن AltSignals (ASI) در حال پیش فروش است که در حال حاضر 0.01875 دلار قیمت دارد.
  • هر دو پروژه دارای الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، سیستم هایی که می توانند هوش بلاک چین و بازار و تجارت را متحول کنند.

Arkham، یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین و بازار غیرمتمرکز هوش رمزنگاری، دارای یک لایه هوش مصنوعی (AI) اختصاصی است که موتور قابلیت‌های این پلتفرم است.

توکن بومی ARKM در حال حاضر در بازار آزاد معامله می‌شود و پس از شروع به کار با رشد چشمگیری روبرو شد فروش بایننس لانچ پد، قبل از تقسیم سود در میان گرفتن سود کلان.

در اینجا چشم انداز قیمت Arkham (ARKM) و AltSignals (ASI) ارائه شده است، پروژه دیگری که می تواند قوی تر باشد. هوش مصنوعی روایت

Arkham: بی‌نام کردن بلاک چین با هوش مصنوعی

پلتفرمی که دسترسی به داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های زنجیره‌ای و بازاری برای خرید و فروش هوش بلاک چین را ارائه می‌دهد. این یک درک ساده از چیستی آرکام است. اکوسیستم Arkham دارای دو جزء است – یک پلتفرم Analytics و اکسچنج اینتل.

در قلب آن توکن بومی ARKM و ULTRA قرار دارد، یک سیستم مجهز به هوش مصنوعی که بیش از سه سال در حال توسعه بود و از حمایت بازیگران اصلی صنعت هوش مصنوعی مانند OpenAI و Palantir برخوردار بود.

Arkham از یک الگوریتم فعال ULTRA برای جمع‌آوری و تطبیق داده‌ها و آدرس‌ها استفاده می‌کند، اینها را به موجودیت‌های دنیای واقعی مرتبط می‌کند و به کاربران امکان دسترسی به اطلاعات کلیدی بلاک چین را می‌دهد.

ARKM یک توکن ابزاری است که به عنوان ارز اصلی در صرافی اینتل استفاده می شود. Arkham از این توکن برای ایجاد انگیزه در کاربران استفاده می کند که با ارسال اطلاعات و ارجاع کاربران جدید، با ARKM پاداش دریافت می کنند. این توکن همچنین به دارندگان حق حاکمیت می دهد.

آیا قیمت ARKM می تواند در سال 2023 به 1 دلار برسد؟

در حالی که راه‌اندازی اینتل اکسچنج انتقادهایی را از سوی برخی در فضای کریپتو به دنبال داشت، به‌ویژه در مورد به اصطلاح «دست‌انداز برای کسب درآمد» به جای محصول هوشمند برای کسب درآمد Arkham، تیم و سایر طرفداران معتقدند که هدف استفاده از اینتل برای افشای بازیگران بد است.

تلنگری در احساسات پس از اینکه دست‌های ضعیف توکن‌های ایردراپ شده را دور ریختند، می‌تواند با رویکرد منحصربه‌فرد Arkham برای هوش رمزنگاری و روایت قوی هوش مصنوعی ترکیب شود تا به قیمت ARKM کمک کند. بالاترین قیمت این توکن 0.89 دلار و قیمت فعلی حدود 0.62 دلار است. اگر گاوها در سال 2023 به 1 دلار برسند، Arkham باید بیش از 61٪ رالی کند.

غیرممکن نیست، اما غیرقابل پیش بینی بودن بازار به این معنی است که نمی توان با اطمینان گفت که ARKM به 1 دلار خواهد رسید. بسته به شرایط بازار و سایر عوامل می تواند بیشتر یا کمتر باشد. همانطور که گفته شد، Arkham شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک پلتفرم بلاک چین موفق دارد. ادغام آن با بلاک چین های پیشرو، از جمله اتریوم، BNB Chain، Arbitrum، Optimism، Avalanche، Polygon و Tron2 نقطه عطفی در مسیر رشد آن است.

AltSignals چیست؟

سیگنال های Alt یک پلتفرم معاملاتی است که از دسامبر 2017 فعالیت می کند و سیگنال هایی را به تعداد رو به رشدی از کاربران ارائه می دهد.

در حالی که این پلتفرم با ارائه سیگنال‌های رایگان کریپتو آغاز شد، تکامل پلتفرم شامل گسترش به تنظیمات سهام و فارکس در میان سایر موارد بود. کاربران در معاملات بالقوه خرید یا فروش 24 ساعته و 7 روز هفته، با فاکتور گرفتن، سیگنال دریافت می کنند تحلیل بازار و روندها – همگی با درجه افزایشی از دقت و سودآوری که توسط الگوریتم تجاری اختصاصی AltAlgo طراحی شده است.

مانند Arkham، AltSignals دارای یک لایه مبتنی بر هوش مصنوعی است که قرار است مزایای کلیدی یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی را به صنعت تجارت بیاورد.

سیستم هوش مصنوعی جدید این پلتفرم ActualizeAI نام دارد و مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی را برای عملکرد بهینه ارائه می دهد. معامله گران می توانند از این ابزارها برای افزایش بازده سرمایه گذاری بالقوه در تمام شرایط بازار استفاده کنند.

پیش فروش توکن ASI

پلتفرم ActualizeAI توسط ASI ارائه خواهد شد. این توکن ابزار بومی است که نه تنها به دارندگان امکان دسترسی به پشته هوش مصنوعی را می‌دهد، بلکه به تراکنش‌های اکوسیستم قدرت می‌دهد که برای پاداش‌ها استفاده می‌شود و به دارندگان اجازه می‌دهد از طریق شرط‌بندی کسب درآمد کنند.

ASI در حال حاضر در پیش فروش است و علاقه زیادی از سوی سرمایه گذاران مشاهده می شود. این توکن در حال حاضر 0.01875 دلار قیمت دارد و در آخرین مرحله پیشنهاد فروش به 0.02274 دلار افزایش می یابد.

درباره پیش فروش AltSignals اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

پیش بینی قیمت AltSignals: آیا توکن ASI می تواند در سال 2023 به 1 برسد؟

با توجه به نقشه راه AltSignals، انتظار می رود راه اندازی آن در Uniswap در سه ماهه سوم سال 2023 و در بایننس و بای بیت در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه شود. در همین حال، توسعه داشبورد ActualizeAI ادامه خواهد داشت و انتظار می رود راه اندازی آلفا و تجارت زنده در سه ماهه اول 2024 آغاز شود.

من نقاط عطف نقشه راه را برجسته می‌کنم زیرا آنها می‌توانند کلید عملکرد توکن ASI پس از پیش‌فروش باشند، به خصوص اگر صرافی مانند بایننس پشتیبانی معاملاتی را اعلام کند.

اولین سیستم ActualizeAI همچنین نقطه عطفی است که باید مراقب آن بود زیرا تقاضا برای توکن می‌تواند پیش از راه‌اندازی ایجاد شود. این بدان معناست که تبلیغات زیادی ممکن است در سه ماهه آخر سال 2023 ASI را احاطه کند. آیا قیمت از احساسات احتمالی پیروی خواهد کرد؟

برای افزایش از 0.02274 دلار به 1.00 دلار بین اکتبر تا پایان دسامبر سال جاری، نیاز به فشار خرید برای بالا بردن ارزش ASI تا نزدیک به 4300٪ است. در حالی که این امکان وجود دارد، با توجه به اینکه سایر نیروهای بازار در حال بازی هستند، اهداف محتمل‌تر بسیار کمتر خواهد بود. اهداف برای دوره فوری حدود 0.1 دلار تا پایان سال یا اوایل سال 2024 خواهد بود.

[ad_2]

خواندن خبر به انگلیسی

29ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب