دریافت اپلیکیشن

پیش بینی قیمت کریپتو: شبکه XDC، Polkadot، dYdX

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین جورنال

ارزهای رمزنگاری شده با ادامه پینگ پنگ بیت کوین در حدود سطح حمایت 30000 دلاری، این هفته در محدوده محدود باقی ماند. شاخص ترس و طمع کریپتو در نقطه خنثی در 52 تثبیت شد در حالی که حجم آن پایین بود. این مقاله پیش‌بینی‌هایی از برخی از بهترین عملکردها در طول هفته از جمله XDC Network، Polkadot و dYdX ارائه می‌کند.

پیش بینی قیمت شبکه XDC

شبکه XDC یک شبکه کوچک لایه 1 و سازگار با EVM با ویژگی های درجه سازمانی است. سرعت تراکنش بالاتر و هزینه کمتری دارد. برخی از بازیکنان در اکوسیستم آن عبارتند از Copper، Vinter، Fireblocks، و Fluent و غیره.

قیمت شبکه XDC در پنج روز متوالی گذشته در سبز بوده است و اکنون در بالاترین سطح از آوریل 2022 قرار دارد.

در نمودار روزانه، سکه بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه و 25 روزه حرکت کرده است که یک علامت صعودی است. مهمتر از همه، XDC در یک نقطه مقاومت مهم شناور است، زیرا این قیمت در 1 ژوئن بالاترین سطح بود. شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح بیش از حد خرید منتقل شده است.

بنابراین، رالی شبکه XDC احتمالا در روزهای آینده نفس می کشد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح بعدی برای تماشا 0.035 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت DYDX

قیمت توکن DYDX در چند روز گذشته به خوبی عمل کرده است، حتی با کاهش حجم مبادلات. این عملکرد حتی با کاهش اندکی حجم در اکوسیستم اتفاق افتاد. همچنین همزمان با عملکرد قوی دیگر توکن‌های DeFi مانند سازنده و مرکب.

نمودار روزانه نشان می دهد که توکن DYDX از 1.3653 دلار در ژوئن به 2.14 دلار رسیده است. این شاخص بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه حرکت کرده است در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) از نقطه خنثی بالاتر رفته است. حجم صدا کمی پایین بوده است. بنابراین، توکن احتمالاً در آخر هفته در این محدوده باقی خواهد ماند.

پیش بینی قیمت پولکادوت

پولکادوت از آنجایی که هیچ خبری از اکوسیستم وجود نداشت، این هفته در محدوده محدودی قرار داشته است. بالاتر از سطح حمایت در 5.15 دلار، نقطه حمایت مهم در 5.15 دلار، پایین ترین سطح در 10 مارس باقی مانده است.

قیمت پولکادوت نیز کمی بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه باقی مانده است در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح خنثی در 50 حرکت کرده است. این چند نقطه پایین تر از حمایت 5.72 دلار است که بالاترین نقطه در هفته گذشته است.

بنابراین، چشم انداز سکه خنثی است و سطح بعدی آن 5.72 دلار است. حرکت بالاتر از آن سطح در یک محیط با حجم بالا، شکست صعودی را تأیید می کند.

نحوه خرید پولکادوت

eToro

eToro طیف گسترده ای از رمزارزها مانند بیت کوین، XRP و غیره را در کنار جفت های کریپتو/فیات و کریپتو/کریپتو ارائه می دهد. کاربران eToro می‌توانند با سایر کاربران ارتباط برقرار کنند، از آن یاد بگیرند، و کپی کنند یا توسط سایر کاربران کپی کنند.

امروز DOT را با eToro خریداری کنید

OKX

OKX یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو در جهان است که با استفاده از فناوری بلاک چین، خدمات مالی پیشرفته ای را به معامله گران در سطح جهان ارائه می دهد.

امروز DOT را با OKX خریداری کنید

[ad_2]

خواندن خبر به انگلیسی

30ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب