دریافت اپلیکیشن

کسب بیت کوین در Minecraft، تقسیم جنسیتی 50/50 BGA، سوگند اوج گرفتن – مجله Cointelegraph

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

Minecraft درمان بیت کوین را دریافت می کند

به نظر می رسد که Minecraft از زمان اختراع رایانه ها وجود داشته است و دلیلی برای آن وجود دارد. اکوسیستم Minecraft در کنار به‌روزرسانی‌های رایگان رسمی، که محتوای اضافی را ارائه می‌کند، دارای یک انجمن فوق‌العاده فعال است که به آن کمک می‌کند به‌روز بماند. به لطف گیم پلی باز بازی، تعداد زیادی محتوای ساخته شده در جامعه برای لذت بردن وجود دارد.

آیا محتوای استاندارد بازی را تمام کرده اید؟ پس چرا انقلاب صنعتی را با مدهای سفارشی زنده نمی کنیم؟ یا در مسابقه ای شرکت کنید تا ببینید چه کسی می تواند اول در برابر صدها ساختمان دیگر بسازد؟ یک سرور برای آن وجود دارد. پوکمون در ماین کرافت؟ پیکسلمون!

و اگر می خواهید در Minecraft بیت کوین کسب کنید؟ خوب، شما حتی می توانید آن را در حال حاضر انجام دهید.

ادغام بیت کوین برای Minecraft با مشارکت Satlantis و Zebedee.
بازیکنان می توانند با مشارکت Zebedee و Satlantis در Minecraft بیت کوین کسب کنند. (زبدی)

یک سرور Minecraft که توسط جامعه اداره می شود به نام “Satlantis” دارد یکپارچه فن‌آوری بازی Zebedee که به بازیکنان اجازه می‌دهد با انجام ماموریت‌های درون بازی با الهام از استخراج واقعی بیت کوین بیت کوین کسب کنند. بازیکنان در سرور می‌توانند به استخرهای استخراج درون بازی بپیوندند، ASIC (سخت‌افزار محبوبی که برای استخراج بیت‌کوین طراحی شده است) جمع‌آوری کنند و نرخ هش خود را برای برنده شدن جوایز بلوک افزایش دهند. چه روش جالبی برای آموزش گیمرهای سنتی در مورد اصول اولیه بیت کوین!

بازیکنان می توانند درآمد خود را به برنامه Zebedee برداشت کنند، جایی که می توانند سود خود را در بازی های دیگر ساخته شده توسط شرکت خرج کنند یا آنها را به صرافی هایی منتقل کنند که از شبکه لایتنینگ لایه 2 بیت کوین پشتیبانی می کنند.

با درآمد حاصل از ساخت عجایب پیکسلی، امید خود را برای خرید یک Lambo نداشته باشید. سرور در مجموع 1 میلیون ساتوشی – معادل یکصد میلیونیم BTC – در هفته ارائه می دهد. این تقریباً 300 دلار در هفته است که بر تعداد نفرات فقط خدا می داند. اگرچه زیاد نیست، اما شروعی است که می تواند به یک روند تبدیل شود.



ادغام پسند بیت کوین یک غیر رسمی است و نه Satlantis و نه Zebedee به استودیو Mojang توسعه دهنده Minecraft وابسته نیستند. خود استودیو در وب 3 بسیار ضعیف است، قبلا ممنوع شد ادغام های NFT Minecraft. زمان نشان خواهد داد که چگونه این ادغام در برابر این ممنوعیت عمل می کند.

اتحاد بازی های بلاک چین تلاش های گوناگونی را افزایش می دهد

تنوع موضوعی شگفت انگیز جدید در دنیای بازی های ویدیویی است. اکثر ناشران اصلی حتی تا سال 2021 گزارشی از تنوع منتشر نکرده بودند. در سال 2022 اکتیویژن بلیزارد داد خود پنج سال طولانی برای رسیدن به هدف خود یعنی 50 درصد زنان و کارمندان غیر باینری.

اعضای Blockchain Game Alliance، یک سازمان کلیدی که وب 3 و بازی‌های بلاک چین را ترویج می‌کند، به نصب هیئت مدیره متوازن جنسیتی با سه مرد و سه زن رأی دادند. و هیئت مدیره تازه منتخب BGA در سال 2023 از تمام چهره های جدید تشکیل شده است.

اعضای هیئت مدیره Blockchain Game Alliance 2023
اعضای هیئت مدیره Blockchain Game Alliance 2023. (BGA)

آنها Leah Callon-Batler، مدیر شرکت مشاوره Emfarsis هستند. یاسمینا کازیتانی، مدیر ارشد بازاریابی و مشارکت در اینترورس؛ کریستینا مکدو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل در Ready gg. Hideaki Uehara، مدیر توسعه کسب و کار در Square Enix. ماریانو روبینشتاین، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Sura Gaming. و الکس کوسلوف، رئیس توسعه کسب و کار در Altura.

همچنین بخوانید


امکانات

بلاک چین مانند برق انقلابی است: ایده های بزرگ با جیسون پاتس


امکانات

اصلاح‌شده «قاتل آلت‌کوین» اریک وال در ارسال پست و مقیاس‌پذیری اتریوم

به عنوان یک گیمر مشتاق، من با علاقه تماشا خواهم کرد تا ببینم آیا ترکیب هیئت مدیره جدید می تواند به پیشرفت و نوآوری در فضای بازی Web3 کمک کند.

سگا طرفدار P2E نیست اما در حال توسعه یک بازی بلاک چین است

سازندگان فرنچایزهای مورد علاقه سونیک و یاکوزا دوباره و دوباره با فناوری بلاک چین رابطه داشته اند. سگا اعلام کرد سال گذشته برای NFT ها به عنوان پاداش بازی برای کسب درآمد (P2E) برنامه ریزی می کند. بعداً آنها کنار رفت گاز پس از واکنش شدید هواداران، که این ابتکار عمل را یک پول خواری می دانستند.

امسال سگا نیز در دو طرف خیابان قدم می زند. شوجی اوتسومی، مدیر عامل شرکت سگا، تماس گرفت بازی‌های بلاک چین «خسته‌کننده» هستند و گفت که غول بازی ژاپنی از بزرگترین عناوین خود در پروژه‌های بازی بلاک چین استفاده نخواهد کرد.

با این حال، سگا اعلام کرده است که با Line Next همکاری می کند تا بازی های کلاسیک خود را به GAME DOSI، یک پلتفرم بازی بلاک چین دوستدار Web3، بیاورد. با توجه به این اعلامیه، اوتسومی روشن شد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های Web3 در استراتژی شرکت است، اما آنها قصد ندارند یک شرکت Web3 باشند، بلکه قصد دارند یک شرکت «وب 2.5» باشند.

LINE NEXT یادداشت تفاهم با SEGA برای توسعه بازی برای GAME DOSI امضا کرد.
LINE NEXT با SEGA برای مجوز و آوردن یک بازی کلاسیک به پلتفرم بازی Web3 GAME DOSI همکاری می کند. (خط)

همانطور که همه می‌دانند، جامعه بازی‌های رایج علاقه‌ای به بازی‌های بلاک چین ندارند و آنها را یک روند موقتی می‌دانند که توسط هیاهو و حدس و گمان تقویت می‌شود. بازیکنان نگران جذب پول و طول عمر کوتاه بازی های Web3 هستند، بنابراین قابل درک است که سگا نمی خواهد عناوین بزرگ خود را در منطقه ای قرار دهد که تجربه کمی دارد.

در حالی که برخی تردیدها موجه است، اما به این معنا نیست که فناوری بلاک چین هرگز در صنعت بازی جای خود را پیدا نخواهد کرد. شرکت های فناوری چند میلیارد دلاری از امکاناتی که بازی Web3 به ارمغان می آورد آگاه هستند و اهمیت ورود به طبقه همکف را می دانند.

تصمیم سگا برای آزمایش آب با آی‌پی‌های کوچک‌تر، رویکردی متفکرانه و سنجیده است که به میراث آن در حین پیمایش در زمین ناشناخته بازی‌های Web3 احترام می‌گذارد.

بودجه 15 میلیون دلاری استودیو از آزمایشگاه بایننس برای بازی دینو Web3

بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز و انکوباتور بایننس Labs بایننس دارد سرمایه گذاری کرد 15 میلیون دلار در استارتاپ بازی Web3 Xterio. این شرکت خود را به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر بازی «رایگان برای بازی و مالکیت» معرفی می‌کند، به این معنی که بازی‌ها رایگان هستند و بازیکنان می‌توانند NFT‌ها را به دست آورند و نگه دارند. در آگوست سال گذشته، 40 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران، از جمله FunPlus، XPLA و FTX Ventures که اکنون منقرض شده‌اند، جذب کرد.

به نظر می رسد Xterio تجربه زیادی در زمینه بازی دارد، با پیشکسوتان صنعت بازی Web2 در تیم اجرایی موسس آن از شرکت هایی مانند Ubisoft، Krafton و NetEase. 11 بازی در کارنامه آن وجود دارد، از Age of Dino – یک بازی استراتژیک آنلاین انبوه چند نفره 4X (کاوش، گسترش، بهره برداری، و نابود کردن) که دایناسورها را در خود دارد – تا Overworld، یک Sandbox RPG چند پلتفرمی با گرافیک الهام گرفته از انیمه.

https://www.youtube.com/watch?v=xvcAAqOp4xE

Xterio در حال توسعه یک “موتور احساسی برای هوش مصنوعی” است، با هدف تقویت غوطه وری بازیکنان با تجهیز شخصیت های بازی به پاسخ های احساسی واقع گرایانه و پویا – ماتریکس و کل سناریوی کنترل هوش مصنوعی بسیار جلوتر از زمان خود بودند.

Web3 Game Overworld توسط Xterio
هنر تبلیغاتی فراجهانی (Xterio)

این شرکت به طور فعال از هوش مصنوعی استفاده می کند، زیرا آنها یک جعبه ابزار هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان میزبانی می کنند و در حال ایجاد یک بازی همراه دیجیتالی به نام AIpal هستند که اواخر امسال وارد فاز بتای خود می شود.

داغ – سوگند اوج

موفقیت غیرقابل انکار Genshin Impact – یک MMORPG چینی با گرافیک زیبا و اکشن سریع که تقریباً در هر پلتفرمی به جز ماشین حساب علمی Casio منتشر شد – جرقه‌ای برای معرفی هر بیت ممکن از اساطیر چینی به مخاطبان غربی در میان توسعه‌دهندگان ایجاد کرد.

سوگند اوج
هنر تبلیغاتی سوگند اوج. (سوگند اوج)

Oath of Peak، یک بازی اکشن MMORPG که با المان‌های Web3 خود تنوع می‌یابد، به نظر می‌رسد از این خارش استفاده می‌کند. این بازی که در پلتفرم‌های iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس است، دنیایی حماسی را ارائه می‌کند که به لطف گرافیک زیبای آن، آشنایی با آن آسان است.

مانند سایر بازی‌های چندنفره انبوه، بازیکنان می‌توانند از پنج کلاس مختلف با آواتارهای کاملاً قابل تنظیم انتخاب کنند. این بازی شخصیت‌های غوغا، قاتل، رنجر، جادوگر و پشتیبانی را ارائه می‌کند – هیچ چیز پیشگامانه‌ای نیست.

با پشتیبانی از زبان انگلیسی که اخیراً اضافه شده است، پیدا کردن مسیر من در اطراف جزیره رنگارنگ کار سختی نبود. پس از انجام برخی ماموریت‌ها، به یک چیز جالب در مورد بازی پی بردم: این بازی ویژگی‌های Web3 خود را به سمت پخش کننده نمی‌اندازد. مطمئناً، بازی دارای هیولاهای NFT و یک توکن کاربردی است که با ارز درون بازی قابل مبادله است، اما تا زمانی که بازیکنان از نظر زمان و تلاش روی بازی سرمایه گذاری نکنند، برجسته نمی شود.

همچنین بخوانید


امکانات

چرا واقعیت مجازی به بلاک چین نیاز دارد: اقتصاد، ماندگاری و کمبود؟


امکانات

مشوق‌های همسو: تسریع پذیرش رمزنگاری منفعل

اگر به دنبال بررسی برخی بازی‌های جدید با مکانیک‌های آشنا هستید، ارزش دارد به Oath of Peak که اکنون در سطح جهانی از طریق فروشگاه‌های برنامه یا APK آن در دسترس است، نگاهی بیندازید. فقط 15 تا 20 دقیقه طول می کشد تا بفهمید که آیا به هر حال این یک بازی برای شماست یا نه.

اطلاعات بیشتر از فضای بازی Web3:

– Eyeball Games، به رهبری تیم پشت Miniclip’s 8 Ball Pool، دارد اعلام کرد راه اندازی بازی موبایل مبتنی بر بلاک چین، Eyeball Pool، در پلتفرم Immutable در اوایل سال 2024.

– رئیس پلیگون لبز، رایان وایات، پس از بیش از یک سال حضور در این شرکت، در حال انتقال به سمت مشاور است. مدیر ارشد حقوقی Polygon، Marc Boiron، این کار را انجام خواهد داد موفق شدن وایات به عنوان مدیرعامل جدید

– سرزمین متا کهکشانی معرفی کرد نسخه پیش آلفا پلتفرم متاورس خود که از Unreal Engine 5 استفاده می کند.

– لیگ برتر بیسبال به یکی از اولین لیگ های ورزشی حرفه ای تبدیل شد که صاحب دنیای مجازی شد. غیرممکن، یک شرکت فناوری متاورس، اعلام کرد فضای مجازی جدید به نام “MLB virtual ballpark”.

– تغییرناپذیر دارد معرفی کرد OBS، اولین بازی مسابقه ای Web3، به عنوان آخرین بازی اضافه شده به مجموعه بازی هایش.

– آزمایشگاه های تلسکوپ راه اندازی شد طیف گسترده ای از راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی که برای بازی های وب 3 طراحی شده اند و شرکت های بازی را با منابع لازم برای ایجاد اقتصادهای مجازی قوی توانمند می کند.

– Sweat Economy، یک ابتکار حرکت برای کسب درآمد است آشکار کرد معرفی Sweat Hero، یک بازی درون برنامه ای و تجربه NFT در پلتفرم خود.

ایرهان

ایرهان قهرمان

ایرهان که در استانبول مستقر است، کار خود را به عنوان یک روزنامه نگار بازی آغاز کرد. او اکنون به عنوان یک نویسنده مستقل و تولید کننده محتوا با تمرکز بر فناوری های پیشرفته و بازی های ویدیویی کار می کند. او از بازی Elden Ring، Street Fighter 6 و Persona 5 لذت می برد.



[ad_2]

منبع خبر و ادامه خبر

30ام - تیر ماه - 1402

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب
بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بیت کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد!

بازار مالیارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت ۸Marketcap در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با ۱۲۹.۰۶۵ تریلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب