دریافت اپلیکیشن

سنای ایالات متحده لایحه ای را ارائه می کند که به دنبال تنظیم DeFi مانند بانک های سنتی است

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین جورنال

  • هدف این لایحه حصول اطمینان از اعمال کنترل های سختگیرانه بر روی کاربران پروتکل DeFi در ایالات متحده است.
  • کنترل‌های پیشنهادی در این لایحه شبیه کنترل‌هایی است که برای بانک‌های سنتی اعمال می‌شود.
  • این لایحه همچنین الزامات تأیید هویت را در کیوسک های رمزنگاری تعیین می کند.

سنای ایالات متحده آماده است تا با لایحه جدیدی که با هدف تحمیل الزامات سختگیرانه مبارزه با پولشویی (AML) بر صنعت ارزهای دیجیتال یک بار دیگر تنظیم شود. مالی غیرمتمرکز (DeFi) پروتکل ها

طبق شرح این لایحه، قانون ارتقای امنیت ملی دارایی‌های رمزنگاری شده در سال 2023، پروتکل‌های DeFi را موظف می‌کند تا کنترل‌های بانکی را بر پایگاه کاربران خود اعمال کنند. با توجه به سند توجیهی، هدف این لایحه “مبارزه با افزایش جرایم رمزنگاری شده و بستن راه های فرار از پولشویی و اقدامات تحریمی است که برای امنیت ملی ما حیاتی هستند.”

بررسی و جمع آوری اطلاعات مشتریان،

هر کسی که کیف پول رمزنگاری دارد می‌تواند از پروتکل‌های DeFi استفاده کند، پروتکل‌هایی که برنامه‌های مالی هستند که امکان استقراض، وام دادن و معامله ارز دیجیتال را با استفاده از قراردادهای هوشمند فراهم می‌کنند. آن‌ها از بلاک چین‌های بدون مجوز استفاده می‌کنند که تنظیم آن‌ها را دشوارتر از کسب‌وکارهای رمزنگاری متمرکز می‌کند کوین بیس.

قانون پیشنهادی با هدف مقابله با مشکل تنظیم پروتکل‌های DeFi با تحمیل تعهدات بر «هرکسی که پروتکل DeFi را «کنترل» می‌کند یا برنامه‌ای را برای استفاده از پروتکل DeFi در دسترس قرار می‌دهد، پرداخته است. این به احتمال زیاد به سازمان هایی مانند Unswap Labs مربوط می شود که قراردادهای هوشمند پیچیده ای را برای فرانت اندهای ساده برای پروتکل هایی مانند Unswap صرافی غیرمتمرکز

بر اساس سند توجیهی لایحه، “اگر هیچ کس پروتکل DeFi را کنترل نکند، به عنوان یک پشتیبان، هرکسی که بیش از 25 میلیون دلار در توسعه پروتکل سرمایه گذاری کند، مسئول این تعهدات خواهد بود.”

این نهادهای کنترل‌کننده باید داده‌های مشتریان خود را بررسی و جمع‌آوری کنند، برنامه‌های مبارزه با پولشویی را به‌روز نگه دارند، مقامات را از هرگونه فعالیت مشکوک آگاه کنند و از استفاده از پروتکل آن‌هایی که تحریم شده‌اند جلوگیری کنند.

[ad_2]

خواندن خبر به انگلیسی

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

20th - جولای ماه - 2023

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها

قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها

بازار مالیتحلیلگران با نزدیک شدن به هاوینگ، الگویی را مشاهده کردند؛ آنان دریافتند که فقط در روز گذشته، نوسانات بازار منجر به نقدینگی بیش از ۹۶هزار معامله‌گر شده است که در مجموع به ۲۷۶.۱۷ میلیون دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب