دریافت اپلیکیشن

قیمت اتریوم از ارزهای دیجیتال رقیب عقب است. اگر اتریوم از بیت کوین پیروی کند، ممکن است یک رکورد جدید سالانه در کارت باشد.

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین جورنال

  • قیمت اتریوم از ارزهای دیجیتال رقیب عقب است
  • اگر اتریوم از بیت کوین پیروی کند، ممکن است یک رکورد جدید سالانه در کارت باشد
  • نشست هفته آینده فدرال رزرو برای دلار آمریکا کلیدی است

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 به شدت رشد کرد. پس از سال ناامیدکننده 2022، با افزایش شدید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو، گاوها بازگشتند.

به عنوان مثال، بیت کوین 81.86٪ YTD افزایش یافت در حالی که ریپل تا 137.53٪ افزایش یافت. در مقایسه با این دو، می‌توان گفت که قیمت اتریوم در سال جاری تنها 58.37 درصد افزایش یافته است.

در بازارهای دیگر، چنین بازدهی به معنای واقعی کلمه غیرممکن تلقی می شود. نه در بازار ارزهای دیجیتال، جایی که ثروت‌ها تقریباً یک شبه به دست می‌آیند (و از دست می‌روند).

بنابراین آیا می توان اتریوم را به دلیل عدم حرکت در مقایسه با همتایانش خریداری کرد؟ علاوه بر این، با پیروی از مراحل بیت کوین، آیا اتریوم در سال به بالاترین سطح خود می رسد؟

نمودار اتریوم توسط TradingView

فدرال رزرو هفته آینده دوباره نرخ وجوه را افزایش می دهد

هفته آینده برای چشم انداز کوتاه مدت و میان مدت دلار آمریکا تعیین کننده خواهد بود. فدرال رزرو آمریکا قرار است چهارشنبه آینده سیاست پولی را تعیین کند و احتمال افزایش نزدیک به 100 درصد است.

هرگز در تاریخ، فدرال رزرو آنچه را که بازار قبلاً قیمت گذاری کرده بود نادیده نگرفت، بنابراین افزایش نرخ قطعی است.

اما فدرال رزرو ممکن است در طول کنفرانس مطبوعاتی که پس از بیانیه FOMC برگزار می شود، به راحتی جداول را تغییر دهد.

اگر رئیس فدرال رزرو، جروم پاول، اشاره ای به ضربه زدن به نرخ پایانی داشته باشد، بازار سعی خواهد کرد پیش بینی کند که اولین کاهش نرخ چه زمانی ارائه می شود.

از این رو، در حالی که افزایش نرخ بهره در هفته آینده ارزش دلار را تضعیف می کند، فدرال رزرو ممکن است در طول کنفرانس مطبوعاتی پیام بدی ارائه دهد. اگر چنین است، انتظار داشته باشید که اتریوم در سال به بالاترین سطح خود برسد.

[ad_2]

خواندن خبر به انگلیسی

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

20th - جولای ماه - 2023

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها

قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها

بازار مالیتحلیلگران با نزدیک شدن به هاوینگ، الگویی را مشاهده کردند؛ آنان دریافتند که فقط در روز گذشته، نوسانات بازار منجر به نقدینگی بیش از ۹۶هزار معامله‌گر شده است که در مجموع به ۲۷۶.۱۷ میلیون دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ /  آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین ارزش ۷۰ هزار دلاری خود را پس می‌گیرد؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بازار مالیکریپتوکارنسی نوشت: مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است.

ادامه مطلب
بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند

بازار مالیدر آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده ۲۲۵۰ دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

ادامه مطلب
تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند

بازار مالیبزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح ۷۰هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

ادامه مطلب
برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

برای نگهداری رمز ارزها سراغ صرافی های داخلی و خارجی نروید

بازار مالی« برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

ادامه مطلب