دریافت اپلیکیشن

قیمت XRP به دنبال یک کاتالیزور جدید صعودی برای حرکت به بالای 1 دلار است

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

XRP (XRP) قیمت رزرو باور نکردنی است سود 100% در همان روز با حکم شاخص در XRP اوراق بهادار، اما خریداران اکنون در تلاش برای حفظ این سود هستند.

این افزایش قیمت پس از آن اتفاق افتاد که قاضی آنالیسا تورس از دادگاه منطقه ای ناحیه جنوبی نیویورک دستور داد که فروش XRP به سرمایه گذاران خرد، توکن را به عنوان اوراق بهادار در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل واجد شرایط نمی کند.

در حالی که علاقه تجاری به XRP احیا می شود، داده های فنی و استفاده از شبکه به عقب نشینی کوتاه مدت اشاره دارد.

معامله گران به سمت XRP می روند اما رشد شبکه متوقف می شود

طبق داده‌های Coinglass، حجم سود باز برای قراردادهای آتی XRP، که ارزش کل شرط‌های باز برای دارایی را نشان می‌دهد، به بالاترین حد خود از نوامبر 2021 افزایش یافت و در 20 جولای به 1.19 میلیارد دلار رسید.

حجم بهره باز آتی XRP. منبع: Coinglass

حجم معاملات نقطه ای XRP در صدر بیت کوین و اتریوم قرار گرفت و صرافی های مستقر در ایالات متحده مانند جمینی و کوین بیس XRP مجدداً فهرست شده است، روحیه بازار را بیشتر تقویت می کند.

با وجود این اتفاقات مثبت، فعالیت این شبکه شاهد افزایش مشابهی نبوده است. تعداد تراکنش ها در XRP Ledger برای بیش از یک سال ثابت مانده است، که نشان دهنده کمبود موجودیت های جدید فعالانه در شبکه است.

این XRP Ledger یک فناوری دفتر کل توزیع شده مبتنی بر بلاک چین (DLT) است که توسط آزمایشگاه ریپل ایجاد شده است. XRP به عنوان یک توکن پرداخت در شبکه و همچنین برای ایمن سازی بلاک چین استفاده می شود.

تعداد تراکنش های انجام شده در XRP Ledger. منبع: XRP Scan

از زمان پیروزی جزئی ریپل در شکایت علیه SEC، این شرکت تلاش های خود را برای پذیرش XRP Ledger افزایش داده است. شروع با مشارکت در سرمایه گذاری 54 میلیون دلاری در پروژه متاورس، Futureverse.

این شرکت نیز به دنبال آن خواهد بود روابط خود را با بانک ها دوباره برقرار کند هماهنگی با دیدگاه اصلی خود برای تسهیل پرداخت های جهانی کم هزینه. اینها احتمالاً رشد شبکه XRP Ledger را ارتقاء می دهند و به عنوان کاتالیزورهای مثبت برای بازار عمل می کنند.

تحلیل قیمت XRP/USD

از نظر فنی، جفت XRP/USD مقاومتی نسبت به خط روند نزولی بلندمدت خود از اوج سال 2018 نشان می دهد. بسته شدن هفتگی بالاتر از این سطح باید احساسات سرمایه گذاران را تقویت کرده و پایان روند نزولی را نشان دهد.

اگر خریداران نتوانند شتاب صعودی را حفظ کنند، XRP/USD احتمالاً قبل از حرکت بالاتر، حمایت حدود 0.54 دلار را مجدداً بررسی خواهد کرد.

نمودار قیمت هفتگی XRP/USD. منبع: TradingView

جفت XRP/BTC همچنین در سطح مقاومت بلندمدت بین 0.00002533 BTC و 0.00003341 BTC گیر کرده است. خریداران از سال 2019 نتوانسته اند بالاتر از آن حرکت کنند. شکست در ایجاد پشتیبانی بالاتر از این سطح احتمالاً می تواند باعث شود این جفت از پشتیبانی حدود 0.00001555 بیت کوین دوباره بازدید کند.

مربوط: قیمت XRP می تواند تا سپتامبر 40٪ کاهش یابد – تجزیه و تحلیل فراکتال

اگر این جفت در MA 50 دوره در 0.00002057 BTC یا میانگین متحرک 200 دوره در 0.00001913 BTC حمایت پیدا کند، یک اصلاح صعودی در نظر گرفته می شود.

نمودار قیمت هفتگی XRP/BTC. منبع: TradingView

همانطور که در بالا ذکر شد، سود باز آتی XRP در اوج دو ساله بیش از 1 میلیارد دلار ارزش واقعی است. بنابراین، XRP احتمالاً در کوتاه مدت نوسانات قابل توجهی را نشان خواهد داد.

نرخ سرمایه برای مبادلات دائمی، که نشان‌دهنده تقاضای نسبی برای سفارش‌های طولانی یا کوتاه برای توکن است، از زمان صدور حکم نمادین دادگاه روند مثبتی داشته است و نشان می‌دهد که اکثر معامله‌گران موقعیت‌های خرید اضافه کرده‌اند. بار دیگر، افزایش احتمال اصلاح برای شکار سطوح انحلال برای خریداران دارای اهرم بیش از حد.

با توجه به توسعه نظارتی مثبت، پیشرفت فنی و محبوبیت توکن در میان کاربران خرده‌فروشی، احتمالاً روند منفی طولانی‌مدت XRP می‌تواند طی چند هفته با ورود کاتالیزورهای مثبت مربوط به پذیرش جریان اصلی XRP به پایان برسد.