دریافت اپلیکیشن

پایگاه کاربری اشتراک‌گذاری شده Web3 می‌تواند ادغام‌های جدید برنامه‌های اجتماعی را تقویت کند

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

[ad_1]
به گزارش بیت ارز و به نقل از کوین تلگراف

آخرین نسخه پروتکل لنز لایه اجتماعی Web3 منتشر شده است که عملکردهای بهبود یافته را برای پشتیبانی از موارد استفاده جدید و کسب درآمد مشترک برای پایگاه کاربر رو به رشد Web3 خود معرفی می کند.

شرکت مالی غیرمتمرکز (DeFi) Aave Companies اعلام کرد پروتکل لنز V2 در 17 جولای در جریان EthCC در پاریس، با کدی که پروتکل را نیرو می دهد دوباره کار می کند تا ترکیب پذیری، پیکربندی و عملکرد بهبود یافته را فعال کند.

به عنوان بنیانگذار پروتکل Aave و Lens استانی کولچوف به کوین تلگراف گفت، لنز یک پروتکل غیرمتمرکز است که بر روی Polygon ساخته شده است که دارای پشته فناوری است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های اجتماعی Web3 را بسازند و به کار گیرند، همچنین به ویژگی های اجتماعی Web3 اجازه می دهد با تجربه های موجود Web2 و تلفن همراه ادغام شوند:

چشم انداز ما این است که پروتکل لنز همه برنامه ها را قادر سازد تا به طور یکپارچه در بین برنامه های بلاک چین و غیر بلاک چین به هم متصل شوند و به افراد و شبکه مشترک جمعی پاداش دهد.

به گفته Kulechov، Lens حدود 119000 کاربر Web3 در نسخه آزمایشی خود دارد که لیست انتظار طولانی نیز دارد. برنامه های کاربردی ساخته شده بر روی لنز می توانند از همین مخاطبان استفاده کنند، که جزء کلیدی پروتکل است نمودار اجتماعی معماری که برنامه ها به آن متصل می شوند.

این پروتکل جایگزینی برای شبکه‌های Web2 معمولی و مدل‌های پایگاه داده متمرکز آن‌ها فراهم می‌کند که قابلیت حمل را رد می‌کند. به عنوان لنز اسناد اصلی بررسی می‌کند، پلتفرم‌های Web2 با یک بازی مجموع صفر برای جلب توجه کاربر مبارزه می‌کنند، با سود یکی برابر با ضرر دیگری است.

مرتبط: پروتکل رسانه اجتماعی Web3 راه حل مقیاس بندی را برای ارائه پست های فوری راه اندازی می کند

پروتکل لنز به کاربران اجازه می دهد تا داده های شخصی خود را داشته باشند و آن را در برنامه های متصل یا یکپارچه حمل کنند. کولچوف اضافه کرد که لنز طراحی شده است تا تعامل انسان را در سراسر اینترنت فعال کند و در عین حال از مشارکت کنندگان و اکوسیستم گسترده تر بهره مند شود:

ما هنوز در روزهای اولیه وب 3 اجتماعی هستیم. لنز با سازندگان و سازندگان محتوا کار می کند تا آنها را برای توسعه برنامه های مصرف کننده و انتشار محتوا در لنز جذب کند.

کولچوف گفت که به طور سنتی برای پلتفرم های اجتماعی جدید رقابت با مدیران فعلی برای مخاطب و تامین مالی دشوار است. لنز قصد دارد برخی از خطرات مرتبط با مشکل «شروع سرد» را که توسعه‌دهندگان با آن مواجه هستند، با برنامه‌های اکوسیستمی که همان مخاطبان Web3 را به اشتراک می‌گذارند، حذف کند.

او اضافه کرد که Threads که اخیراً راه اندازی شده، نمونه ای از این است که چگونه اینستاگرام از مخاطبان فعلی خود برای جذب آنها به برنامه جدیدی که با توییتر رقابت می کند، استفاده می کند.

Threads با استفاده از کاربران داخلی اینستاگرام خود، قدرت شبکه های اجتماعی مشترک را هنگام راه اندازی یک برنامه جدید به نمایش گذاشت. فقط، در این مورد، شبکه اشتراکی بسته می‌شود و فقط به برنامه‌های متا اجازه می‌دهد از آن بهره ببرند.»

انتظار می‌رود V2 پروتکل راه‌های بیشتری را برای اشتراک‌گذاری ارزش ارائه دهد و به کاربران اجازه دهد الگوریتم‌های خاصی را انتخاب کنند و آزادانه بین جوامع و برنامه‌ها حرکت کنند. برای Kulechov، چشم انداز تجربیات اجتماعی جدید که بر روی لنز ساخته می شوند، به عنوان یک کارت جذب اصلی باقی می ماند زیرا پایگاه کاربر مشترک پروتکل به برنامه ها یا ادغام های جدید اجازه می دهد تا از شبکه موجود استفاده کنند.

موارد مرتبط: Unstoppable Domains دامنه های .eth را از طریق سرویس نام اتریوم اضافه می کند

کولچوف همچنین تاکید کرد که لنز به عنوان یک برنامه “طراحی” طراحی نشده است، بلکه یک پروتکل شبکه مشترک است که ارزش آن را به کاربران، سازندگان و توسعه دهندگان بازگرداند.

لنز از زنجیره بلوکی، قراردادهای هوشمند، ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و NFT برای بازبینی شبکه‌های اجتماعی که باز و متنوع هستند، استفاده می‌کند و انواع مختلفی از تجربیات و جوامع را ارائه می‌دهد.

امثال دامنه های غیرقابل توقف و سرویس نام اتریوم در دو سال گذشته باعث جذب نام‌های دامنه غیرمتمرکز Web3 شده‌اند که به عنوان هویت‌های دیجیتالی خودسرپرست و کیف پول‌های قابل خواندن برای انسان عمل می‌کنند.

مجله: توکن کردن حق امتیاز موسیقی به عنوان NFT می تواند به تیلور سویفت بعدی کمک کند