دریافت اپلیکیشن

سرمایه گذار ARK کتی وود به ارزش 50.5 میلیون دلار دیگر از سهام کوین بیس را می فروشد

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

مدیر سرمایه گذاری مبتنی بر فناوری، ARK Invest، یکی از بزرگترین دارندگان سهام Coinbase (COIN) محسوب می شود.

این شرکت بیش از 10.5 میلیون سهم دارد و برای مدت طولانی، شرکت خوشحال بود که به انباشت سهام ادامه دهد و به خرید بیشتر ادامه دهد. با این حال، از هفته گذشته، این شرکت فروش سهام کوین‌بیس را آغاز کرد و تاکنون در دو نوبت آن‌ها را تخلیه کرده است.

سود ARK Invest از رالی اخیر Coinbase

ARK برای اولین بار بخشی از سهام خود را در 11 ژوئیه – سه شنبه گذشته – فروخت. پس از صعود سهام به بالاترین سطح یک ساله در حدود 89 دلار، 12 میلیون دلار در مبادله دریافت کرد. سپس در 14 جولای فروش دیگری انجام داد و 50.5 میلیون دلار دیگر را برای نقدینگی در رالی که هنوز ادامه دارد فروخت و سهم کوین بیس را به 107 دلار رساند.

ARK بیش از 480000 سهم کوین را در سه صندوق مختلف فروخت. با 10.5 میلیون سهم دیگر، این شرکت یکی از بزرگترین سهامداران کوین بیس باقی مانده است. در مورد افزایشی که شروع شد، همه اینها پس از انعقاد قراردادهای نظارتی متعدد از جمله توافق با BlackRock بود.

سهام کوین بیس به دنبال توافقات نظارتی-اشتراک گذاری افزایش یافت

بلک راک پس از آن که SEC ایالات متحده پیشنهاد بیت کوین ETF خود را رد کرد، با اشاره به اینکه مشکلی در برنامه این شرکت در مورد نظارت وجود دارد، این توافق را دنبال کرد.

BlackRock Coinbase را به عنوان شریک برای رفع مشکل انتخاب کرد و سپس مجدداً ETF بیت کوین خود را ثبت کرد. پیش از این، سهام کوین بیس به دلیل شکایت SEC علیه صرافی در 5 ژوئن ناپایدار بود.

مشارکت با BlackRock به سهام‌های COIN کمک کرد تا خود را مستحکم کنند و یک تجمع را آغاز کنند. سپس، ARK Invest از این رالی استفاده کرد تا با فروش سهام سود کند، احتمالاً از ترس سقوط مجدد آنها در صورت رد پیشنهاد BlackRock برای بار دوم توسط SEC.

چندین شرکت دیگر تصمیم گرفتند قرارداد اشتراک نظارت مشابهی را با کوین بیس منعقد کنند و ETFهای خود را مجدداً ثبت کنند، که توسط SEC نیز رد شد، عمدتاً به همان دلیل BlackRock.

آیا ایالات متحده بالاخره ETF بیت کوین خود را دریافت خواهد کرد؟

بسیاری امیدوارند که SEC ایالات متحده در نهایت حداقل یک پیشنهاد ETF بیت کوین را تایید کند، زیرا تمام مسائلی که SEC در گذشته به آن اشاره کرده بود حل شده است. با مشارکت کوین بیس، حتی جدیدترین مشکلی که تنظیم کننده شناسایی کرده بود، برطرف شده است. با این حال، SEC هیچ دلیل روشن دیگری برای رد پیشنهادات ندارد، به همین دلیل موافقت کرد که پرونده مجدد BlackRock را بررسی کند. در مورد ARK Invest، مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد به فروش سهام Coinbase خود ادامه دهد یا این دو فروش تا کنون آخرین آنها در آینده قابل پیش بینی خواهد بود.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

18th - جولای ماه - 2023

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
اکوسیستم بلاکچین ایران

اکوسیستم بلاکچین ایران

مشاهده نقشه اکوسیستم بلاکچین ایران . شما میتوانید از لینک زیر مشاهده و دانلود نمایید .   ( مشاهده و دانلود )     بیت ارز عضو رسمی انجمن بلاکچین ایران

ادامه مطلب
هشدار مشکلات FCA: میم های رمزنگاری ممکن است قوانین تبلیغات مالی را نقض کنند

هشدار مشکلات FCA: میم های رمزنگاری ممکن است قوانین تبلیغات مالی را نقض کنند

به گزارش بیت ارز , رگولاتور ارشد مالی بریتانیا روز دوشنبه هشدار داد که میم های رمزنگاری در صورتی که با قوانین ارتقای مالی موجود مطابقت نداشته باشند، ممکن است به عنوان جرایم جنایی محسوب شوند. مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های پیشنهادی جدید از سوی «مرجع رفتار مالی» (FCA) نشان می‌دهد که چگونه «هر نوع ارتباط» را […]

ادامه مطلب
تامین مالی Web3 VC به شدت کاهش می یابد

تامین مالی Web3 VC به شدت کاهش می یابد

به گزارش بیت ارز , داده‌های Crunchbase نشان می‌دهد که تأمین مالی شرکت‌های Web3 از سرمایه‌گذاران خطرپذیر در سه‌ماهه دوم امسال در مقایسه با فصل مشابه در سال 2022، 76 درصد کاهش یافته است. شرکت های Web3 در سه ماهه دوم سال 2023 اندکی بیش از 1.8 میلیارد دلار در مقایسه با 7.5 میلیارد دلار […]

ادامه مطلب
ربات کیف پول تلگرام، پرداخت بیت کوین و USDT را برای بازرگانان فعال می کند

ربات کیف پول تلگرام، پرداخت بیت کوین و USDT را برای بازرگانان فعال می کند

ربات کیف پول تلگرام به بازرگانان امکان می دهد بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) را از طریق برنامه پیام رسانی بپذیرند. Wallet، یک ربات تلگرامی ساخته شده بر روی بلاک چین شبکه باز (TON) که به کاربران امکان انتقال ارزهای رمزنگاری شده در چت را می دهد، یک راه حل پرداخت رمزنگاری راه اندازی […]

ادامه مطلب
صرافی بیت گت وضعیت بدون بدهی و ذخیره 1.44 میلیارد دلاری را در گزارش جولای اعلام کرد

صرافی بیت گت وضعیت بدون بدهی و ذخیره 1.44 میلیارد دلاری را در گزارش جولای اعلام کرد

صرافی رمزارز Bitget اعلام کرده است که ذخایر آن به 1.44 میلیارد دلار رسیده است و رسماً بدون بدهی است. طبق اعلام Bitget، نسبت ذخیره کلی صرافی اکنون 223 درصد است، بیش از دو برابر حمایت استاندارد 100٪ (یا 1 به 1) که از همه صرافی ها در صنعت انتظار می رود. این صرافی که […]

ادامه مطلب