دریافت اپلیکیشن

رمز ارز پپه در بیت ارز لیست شد

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
صنعت کریپتو جایی است که غیرمنتظره‌ترین اتفاقات ممکن است در آن رخ دهد. برخی از ارزهای دیجیتال سقوط می‌کنند، بعضی ارزها به طور ناگهانی پامپ می‌شوند و برخی یک شبه محبوب می‌شوند. رمزارز PEPE نمونه خوبی از یک ارز دیجیتال است که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد موفق شود. با این حال، در مدت زمان بسیار کوتاهی صعود شگفت‌انگیز بیش از ۲۰ هزار درصدی را تجربه کرد.
pepe تنها در عرض دو هفته موفق شد وارد جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شود. در این مقاله قصد داریم ببینیم ارز دیجیتال پپه چیست؟ چه کسی این توکن جدید را ساخته است؟ چرا قیمت آن به شدت بالا رفت؟ و ببینیم آیا ارز دیجیتال په په در دسته شت کوین‌ها قرار می‌گیرد یا خیر؟ پس با ما همراه باشید تا به بسیاری از سوالات در مورد ارز pepe پاسخ دهیم.
میم کوین پپه
ارز دیجیتال پپه یک میم کوین است که در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است. این ارز دیجیتال به عنوان ادای احترام به یک میم قورباغه محبوب به نام Pepe the Frog ساخته شد که یک شخصیت کارتونی بود که در اوایل دهه ۲۰۰۰ به شهرت رسید.
هدف اصلی په‌په تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین رمز ارزهای مبتنی بر میم در بازار است. این توکن که در ۱۶ آوریل راه‌اندازی شد، در مدت زمان بسیار کوتاهی محبوبیت قابل توجهی به دست آورد.
میم قورباغه که pepe coin بر اساس آن ساخته شده است، تاریخچه‌ای طولانی دارد. این شخصیت برای یک کمیک استریپ به نام «باشگاه پسران» در سال ۲۰۰۵ توسط کاریکاتوریستی به نام مت فیوری (Matt Furie) خلق شد و در نهایت تبدیل به یک میم اینترنتی شد و در شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.
در سال ۲۰۱۵، این میم قورباغه توسط گروه‌های راست‌گرا انتخاب شد و از آن به عنوان نماد نفرت استفاده کردند. در طول انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶، این شخصیت توسط جوامع مختلف آنلاین به عنوان میم در سخنان نفرت‌انگیز، ایدئولوژی‌های نژادپرستانه و سایر اشکال محتوای تبعیض‌آمیز، استفاده می‌شد. در پاسخ، فیوری سعی کرد تا زمینه اصلی و مثبت این شخصیت را از طریق روش‌های مختلف، از جمله کمپین Save Pepe بازیابی کند.
پپه قورباغه هنوز در فرهنگ اینترنتی بسیار رایج است و علی‌رغم استفاده از آن به عنوان نماد نفرت، اکثر موارد استفاده از آن غیر متعصبانه است. برای مثال، معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ از آن استفاده کرده‌اند. اکنون میم قورباغه به نماد آزادی بیان تبدیل شده است و برای بیان طیف گسترده‌ای از احساسات و ایده‌ها استفاده می‌شود.
خالق ارز پپه کیست؟
ارز دیجیتال په‌په توسط یک کاربر ناشناس ساخته و در توییتر محبوب شد. قرارداد توکن pepe در Etherscan نشان می‌دهد که سازنده قرارداد آدرس 0x2afae7… است که این توکن و نقدینگی اولیه آن را در بلوک ۱۷۰۴۶۱۰۵ ایجاد کرده است.
کاربران بیت ارز میتوانند از هم اکنون به خرید فروش این رمز ارز بپردازند .

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

4th - جولای ماه - 2023

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
اکوسیستم بلاکچین ایران

اکوسیستم بلاکچین ایران

مشاهده نقشه اکوسیستم بلاکچین ایران . شما میتوانید از لینک زیر مشاهده و دانلود نمایید .   ( مشاهده و دانلود )     بیت ارز عضو رسمی انجمن بلاکچین ایران

ادامه مطلب
هشدار مشکلات FCA: میم های رمزنگاری ممکن است قوانین تبلیغات مالی را نقض کنند

هشدار مشکلات FCA: میم های رمزنگاری ممکن است قوانین تبلیغات مالی را نقض کنند

به گزارش بیت ارز , رگولاتور ارشد مالی بریتانیا روز دوشنبه هشدار داد که میم های رمزنگاری در صورتی که با قوانین ارتقای مالی موجود مطابقت نداشته باشند، ممکن است به عنوان جرایم جنایی محسوب شوند. مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های پیشنهادی جدید از سوی «مرجع رفتار مالی» (FCA) نشان می‌دهد که چگونه «هر نوع ارتباط» را […]

ادامه مطلب
تامین مالی Web3 VC به شدت کاهش می یابد

تامین مالی Web3 VC به شدت کاهش می یابد

به گزارش بیت ارز , داده‌های Crunchbase نشان می‌دهد که تأمین مالی شرکت‌های Web3 از سرمایه‌گذاران خطرپذیر در سه‌ماهه دوم امسال در مقایسه با فصل مشابه در سال 2022، 76 درصد کاهش یافته است. شرکت های Web3 در سه ماهه دوم سال 2023 اندکی بیش از 1.8 میلیارد دلار در مقایسه با 7.5 میلیارد دلار […]

ادامه مطلب
سرمایه گذار ARK کتی وود به ارزش 50.5 میلیون دلار دیگر از سهام کوین بیس را می فروشد

سرمایه گذار ARK کتی وود به ارزش 50.5 میلیون دلار دیگر از سهام کوین بیس را می فروشد

مدیر سرمایه گذاری مبتنی بر فناوری، ARK Invest، یکی از بزرگترین دارندگان سهام Coinbase (COIN) محسوب می شود. این شرکت بیش از 10.5 میلیون سهم دارد و برای مدت طولانی، شرکت خوشحال بود که به انباشت سهام ادامه دهد و به خرید بیشتر ادامه دهد. با این حال، از هفته گذشته، این شرکت فروش سهام […]

ادامه مطلب
ربات کیف پول تلگرام، پرداخت بیت کوین و USDT را برای بازرگانان فعال می کند

ربات کیف پول تلگرام، پرداخت بیت کوین و USDT را برای بازرگانان فعال می کند

ربات کیف پول تلگرام به بازرگانان امکان می دهد بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) را از طریق برنامه پیام رسانی بپذیرند. Wallet، یک ربات تلگرامی ساخته شده بر روی بلاک چین شبکه باز (TON) که به کاربران امکان انتقال ارزهای رمزنگاری شده در چت را می دهد، یک راه حل پرداخت رمزنگاری راه اندازی […]

ادامه مطلب